Summering av en vecka som varit !!

Snackar vi väder så har veckan bjudit på småkalla vindar, lite regn och gråa moln men helgen däremot, den var strålande. Inte bara vädermässigt. Snackar vi träning så har veckan varit riktigt bra, varierat och väldigt roligt. Snackar vi i ren allmänhet så har veckan varit väldigt bra, en blandad kompott med framför allt väldigt roliga saker. Hur låter inte detta?! - Rätt bra om ni frågar mig :). 
 
Födelsedag i måndags, ett glädjande besked angående lägenhet i torsdags, solskensrunda på 10 km i lördags innan frukost, bikinipremiär, morsdag då min otroligt underbara mamma fick all uppmärksamhet (synd att jag inte var i Sundsvall bara), tjejkväll/sushi i kvällssolen med Carolina. - Några höjdpunkter från veckan/helgen ♥  
 
Hur såg er vecka ut, har ni några höjdpunkter ni vill dela med er av?
 
 
Träningen såg ut såhär:
Måndag - Vila (firade in födelsedag med David)
Tisdag - Träning med #TeamStockholm - Tusingar, upplägg här
Onsdag - Axlar/mage på gymmet, upplägg här
Torsdag - Ofrivillig vila, pga ett kvällsmöte jag inte visste om
Fredag - Rygg/biceps, upplägg här
Lördag - 10 km löpning innan frukost.
Söndag - Crosstraining 55 min på SATS
 
Vårruset med #TeamStockholm (imorgon), heldag på Bosön (på onsdag) med massa träningspass och egenplanerad träning. I veckan händer det mycket skoj :).
 
 
 
 
Bjuder på lite bilder också.
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som en bra vecka och härliga bilder!
Min höjdpunkt var gårdagens konsert med Pink, grymt! : )

sv. Vi går på visningar för att köpa en ny lägenhet. Just nu bor vi i min etta på söder och det är lite väl trångt!! ; )

Ha en fin måndag!
Kram

Svar: :) Tack. Gillar att fota nu när det finns så mkt fint att fota på. Wow, nu blir jag avis. Kan tänka mig att hon var bra :).

Spännande =) I vilka områden tittar ni i då?!.

Kramar
Mari

2013-05-27 @ 10:21:37
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Crazylicious

Äh, ännu en bra vecka för din del :) Jag har väl två höjdpunkter, träningen med Simon i onsdags och sedan pb i liggande benpress i söndags :)
Sv: Tack tack, hoppas att jag blir frisk snart. Fem gånger om dagen skall jag äta medicinen, så hoppas att det gör någon nytta ;)

Svar: :) Härligt, ja...
Åh, kan tänka mig det. Grymt :) Ni såg ut att ha det väldigt skoj. Grattis till PB också.

Ja, massa krya på dig kramar från mig... kraaaaaaaaaaaaam
Mari

2013-05-27 @ 10:42:13
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Vilka härliga bilder!
CT är en av mina favoritklasser. Sååå kul och varierande :)
Min höjdpunkt får nog vara helgens bröllop eller middagen hos bror i Karlstad kvällen innan :)

Svar: =) Tack snälla. Mm, håller med. Älskar variationen, och hur jobbigt det är.
=) Inte dumma höjdpunkter där inte. Härligt !! kram
Mari

2013-05-27 @ 20:32:02
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Marie

Vi tittar runt Hammarbyhöjden. Det är nära stan men ändå med myket natur och grönområden. : )

Känner igen det där med fotandet... ; )
Kram

Svar: :) Där är det mysigt. David har ju lägenhet där, gillar området skarpt. Men vi har köpt lägenhet i Midsommarkransen tillsammans, så snart blir det flytt för oss också =)
:) kramar
Mari

2013-05-28 @ 09:23:17
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Marie

Å vad roligt! Grattis! Vi pratade även om Kransen, Aspudden eller Gröndal men Hammarbyhöjden känns närmare till jobb, yogor osv. Kanske oxå att man är van att bo på den sidan. Har tidigare bott i Kransen när jag var nyinflyttad till Stockholm och gillade det skarpt.
Hur stor lägenhet? Vad fick ni betala? När flyttar ni?

Svar: Kransen har jag bara hört gott om, men har inga erfarenheter men jag tror det kommer bli jättebra. Ett bra område tror jag det är :). Men det är ju bra, man måste tyvärr tänka på sådana saker också, så andra saker i vardagen funkar. Jag har kollat in gym, naturområden osv innan också. Annars gick jag inte med på det haha:). Det är en 2:a på 45 kvm, ljus fräsch med fönster i alla vädersträck. Vi fick den för acceptpris, då tjejen bara ville bli av med den, 1,675 000 fick vi den för. Nöjda och belåtna är vi =) kraaaam
Mari

2013-05-28 @ 09:52:07
URL: http://asitismarie.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0