Summering av en vecka som varit !!

Halvtid på semestern, och om veckorna går snabbt under jobbperioden så går semesterveckorna ännu snabbare. Herre, det gäller att hänga med :) Två veckor av lugn har spenderats i norr, och det behövde jag. Nu är jag åter i Stockholm, där pulsen är lite högre och saker att hinna med att göra blir allt fler. Men jag har lovatmig själv, att inte glömma ordet lugn. Jag har ju faktiskt semester !!
 
Hur har er helg varit?  - Min har minst sagt varit fulltecknad. Shopping på IKEA, en del inredningsshopping, storstäd efter att målaren varit på besök, ihopskruvande av möbler, riva kök, flytta kartonger från förråd till förråd m.m. Det är minst sagt mycket att göra nära flytt pågår (läs mer om flytten imorgon). Men någonstans i kaoset så är det väldigt roligt också =).
 
Idag har jag paxat för en dag där ingenting ska ske, jag har som sagt semester.
 
Vad gör ni såhär första dagen på veckan?
 
 
Det där jag älskar mest att göra är inget jag glömmer, såhär kommer veckan som varit:
Måndag - Löpning 7 km.
Tisdag - 6 km löpning, plus tabataintervaller. Se upplägg här
Onsdag - 6 (snabba) km löpning
Torsdag - 7 km löpning
Fredag - Vila
Lördag - Vila
Söndag - 12 km. Skön runda hemma på Lidingö :)
 
 
 
Sista frukosten på landet denna semester, intogs i fredags.
 
Grillat. Vanligt förekommande på sommaren :)
 
Sista doppet i sjön togs i torsdags..
 
Mellanmål i bilen, snabbt och väldigt gott..
 
Lunch på golvet. Ett nytt favorithak har jag redan hittat :)
 
Lampa i vardagsrummet. Mysfaktor: Hög !!
 
Pyssel på golvet..
 
Paus vid balkongdörren..
 
Imorgon fortsätter flytten. Då kan ni också läsa mina svar på frågorna från Frågestunden. :)
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Crazylicious

Åhh, fina bilder! Ser bra ut allt. Och massa löpning förra veckan, vad duktig du är :)
Lycka till med allt nu! Och välkommen tillbaka till Sthlm :D
Sv: Det blev Svenska lantchips, saltade. Men tyvärr hade de glömt saltet så jag grävde runt lite och öppnade sedan en påse som vi hade hemma sedan tidigare: Estrellas popped chips, saltade. Sååå goda och salta! <3 Har du testat dem? Kram!

Svar: Tack fina !! Kul att titta tillbaka på alla bilder senare =). Ja det har blivit många mil löpning nu på semestern, inte mig emot då jag både älskar att springa och vara ute =). Men nu i veckan ska jag äntligen besöka gymmet.

Aj aj, salta måste dom vara =).
Nix, den sorten har jag inte sett. Får hålla utkik!! Köper inte så jätteofta chips, men dessa ska jag testa. :) Hur har du det?!
kramar
Mari

2013-07-22 @ 10:50:49
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Vad härligt! Balkongen ser fantastisk ut. :)

Svar: Den gillar jag mest, den och ett sovrum var prio ett = )
Mari

2013-07-22 @ 19:04:18
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Ja, bilder är alltid bra att ha! :) Minnen de luxe, typ. Hihi.
Det är väl bra med mig, låter mig själv tappa kontrollen gällande kosten, men har bestämt att det får vara så ett par dagar iaf, så kanske alla spöken lägger sig.
Gällande de där popped chipsen så är de inte potatisskivor utan mer som typ Pringles men lite tjockare och typ ugnsbakade på något konstigt sätt, så mycket mindre fett. Typ smälter i munnen, samtidigt som de är krispiga. Sååå goda! :D
Kram till dig, hoppas att du har en bra kväll!

Svar: Exakt =) Låt dig göra det, troligen behöver du det.... Ta hand om dig !! *kram
Oj, låter spännande. Måste testa =)
Mari

2013-07-22 @ 20:58:26
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: J o j z y ♛

Vad nice :D

2013-07-22 @ 21:10:22
URL: http://jojz.blogg.se/
Postat av: Linnea

Fina bilder. Låter som att du får bra med träning! BRA DET! :)

Svar: =) Ja, toppen. I love it =)
Mari

2013-07-22 @ 23:22:52
URL: http://linnettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0