Tjejmilen idag !!

Den 6:e Juli gick jag på semester. Fyra veckor skulle jag ha. Jag började med två veckor i Sundsvall, två lugna fridfulla veckor med absolut ingenting planerat på schemat. Helt fantastiskt !! Efter två veckor, vilket var runt 20 Juli tog jag med mig mamma och pappa ner till Stockholm. Jag hade då två veckor kvar av semestern. Två veckor som skulle innebära renovering, flytt osv. Men jag ville inte glömma semestern. Vilket jag nog gjorde mitt uppe i allt. Tiden gick och det var full fart hela tiden, både vardag som helg. Så vet ni, idag den 7 september sitter jag för första gången på cirka 22 dagar (räknar bara helgdagarna, då det är då jag kan njuta av lugnet, annars är det 46 dagar) uppkrupen i soffan, tittar på nyhetsmorgon och njuter av tanken att jag inte behöver göra ett skit förrän jag ska byta om inför Tjejmilen. Vet ni hur skönt det är? En magisk känsla !!
 
Senare idag, vid 14.30 står jag vid starten vid årets Tjejmil och laddar för att springa iväg. Tjejmilen springer jag för första gången idag, så det är med spänning jag ska byta om och bege mig till startområdet sedan. Detta ska bli riktigt roligt !! Jag springer efter dagsformen och tar inte ut något i förskott, det är en rolig grej.
 
Jag laddade med thaimat, godis och bio igår :)
 
Vad tränar ni idag?
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Stort lycka till!! :)

Svar: tack snälla =)
Mari

2013-09-07 @ 10:11:17
URL: http://jossan.shapemeup.se
Postat av: Emma

Åh, vad härligt att få sitta i soffan o inte göra någontin g för första gången på länge. Även om man är en väldigt aktiv person är det ju underbart att bara kunna göra ingenting emellanåt :)

Stort lycka till på tjejmilen :D Låter som en grym uppladdning med thai, godis och bio igår. :D

Kramkram

PS. Fick ett mail i går från shapemeup om att de haft problem med kommentarerna, så jag hittade en massa av dina kommentarer i skräpposten igår :)


Svar: Sv. Mm, helt fantastiskt underbart. Njuta med en kaffekopp i soffan, helt oslagbart en lördagmorgon. Och ja så är det, trots att jag är väldigt aktiv så är lugn något jag kräver ibland. Så idag var det riktigt skönt =)
Tack fina du =) och ja, uppladdningen var riktigt bra. Mums =)

Ja jag har förstått det :( har liksom inte sett att mina kommentarer kommit fram, men nu har jag fått svaret på det =)

kramar
Mari

2013-09-07 @ 10:52:19
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Karin O

LYCKA TILL!:)

Svar: =) Tack. Det gick super !
Mari

2013-09-08 @ 09:37:45
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0