Gårdagens middag - Chevré sallad !!

Jag och en god vän var på stan igår, vi strosade runt, klämde och kände på massa kläder och prylar. Lite av det vi tittat på hamnade i påsar som fick följa med oss hem. Tänk vilken lycka, och vilken trevlig kväll :)
 
Sådana här kvällar behöver vi alla ♥
 
Till gårdagens middag, vi var överrens om en sallad, på John Chris på Drottninggatan. Carolina tog en räksallad och jag en Chevrésallad, som i mitt tycke var helt fantastiskt god. Rödbetor, chevréost, pinjenötter, blandade grönsaker på en bädd av sallad. Ovan ringlades det honung. Behöver jag säga mer? Tror inte det :) bland det godaste jag ätit. Utsökt.
 
Hur enkelt som helst att göra hemma också, så jag ska nog ge mig på en repris snart =)
 
 
 
 
Så hörrni, vill ni njuta av en god sallad, kila iväg till John Chris på Drottninggatan.
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh jag är superförtjust i just sån här sallad. Har hunnit äta rödbets och chevresallad 2 gånger denna vecka :D en annan favoritsallad såhär på hösten är fikon, chèvre, valnötter, honung på en bädd blandad sallad, mums! Ha en fin kväll!

Svar: =) Härligt ! Det var evigheter sedan åt något liknande, men det är fantastiskt gott. Och man längtar till nästa gång = )
Tack för tipset = )
Mari

2013-09-11 @ 16:32:59
URL: http://erikacao.blogspot.se
Postat av: Sofia

Rödbetor och chevré är fantastiskt. Jag har dock väldigt svårt för isbergssallad, tycker det är det tråkigaste som finns. ;) Är typ som när restauranger använder burkchampinjer. Minus från mig. ;) Även om det säkert smakade fantastiskt. haha.

Svar: Sv. =) Ruccolan som också fanns var i magen redan, men ja... isbergssallad kanske inte är den mest goda salladen. Men det var gott iaf :)
Mari

2013-09-11 @ 20:41:45
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men sååå gott! Gud så hungrig jag blev! :-)

Sv: Jaaaa jag vet! ;-) Den va riktigt god! :-)

Svar: ;) Grymt gott !!! Mums mums....
kraaaaaaam
Mari

2013-09-11 @ 22:08:14
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: fight4fit

Och där kom dregglet. Men kombon chevré och rödbetor är ju smått magisk!

Svar: Haha underbart ;) jag ville inte att det skulle ta slut... kraaam
Mari

2013-09-11 @ 23:21:28
URL: http://www.fight4fit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0