Vårruset 2013 - #TeamStockholm 1 !!

Vilken stämning, vilken fest och vilken enorm känsla. Det var nästan så man kunde ta på den!! Idag är det vår tur :) Som ni vet så har vi i Stockholm två team, eftersom det går två lopp i vårrusets anda i Stockholm. Ett igår och ett idag. Vi har under tidens gång tränat som ett team dock, vilket har gjort oss väldigt tighta (shit vad kul vi haft tillsammans). Så igår var jag, tjejerna (#TeamStockholm 2) jag springer tillsammans med och paret Malin och Mårten och hejade fram och peppade de andra teamet, eftersom deras tävlingsdag var igår.
 
Hej vad det gick, snabbt som tusan. Impad blev vi alla, och än lite mer peppade inför kvällen. Trots att det bara är 5 km det handlar om så är jag lite nervös, för detta är för oss i #TeamStockholm en tävling. En tävling städer emellan, så ikväll gäller det att lägga snittiden så lågt som möjligt. Men mottot vi har, är att ha roligt, så hur det än går så kommer vi blicka tillbaka på en underbar tid tillsammans och framför allt glädjas åt nyfunna vänner.
 
Eller vad säger ni #TeamStockholm ( ← en länk till vår facebooksida).
 
Kommer ni och hejar på oss idag?
 
 
 
Detta team är i ledning av Veronica Jäderlund som ni ser i mitten på bild 2, hennes blogg hittar ni HÄR   :)
 
 
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - älskar, älskar inte

Åh va skoj det ska bli! Längtar så löjligt mycket tills vi alla är på plats :) Längtar ännu mer tills loppet är över så att jag kan få slappna av, haha :)

Svar: Ja, det ska bli så otroligt skoj. Jag vill dit nu, nu nuuu :). Haha, lite så känner jag med.. men vi får andas, räkna till 10 och ta det lugnt.. så vi inte är överpepp =) kram
Mari

2013-05-28 @ 13:08:49
URL: http://alskaralskarinte.shapemeup.se
Postat av: Alexandra

Vad roligt det låter!! Stort lycka till, ser fram emot att läsa om personbästa här ikväll. ;)

Svar: ;) Ja man vet aldrig, jag är taggad, så jag vill, vill vill ta mitt PB idag.. vi får se :). kraaaam
Mari

2013-05-28 @ 13:22:00
URL: http://hejklassiker.blogg.se
Postat av: Sanna

Åh så kul! Bra jobbat till er i hela gänget :)

Svar: :) Så, då hade vi vårrusat också...gryyymt nöjd, både över mig själv och de andra tjejerna. :)
Mari

2013-05-28 @ 16:22:56
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Emelie

Hoppas verkligen att det gick bra för er idag! :)

Svar: Det gick super :) Kika in här imorgon så kan du läsa :)
Mari

2013-05-28 @ 22:31:19
URL: http://nattstad.se/bymelli
Postat av: Crazylicious

Åh så fina ni är och hoppas att det gick bra! Heja i efterskott! Hihi!
Sv: Jag forskade ju massor igår och fann på datainspektionens sida att man får fota och lägga ut bilder så länge de inte är kränkande. Jag (och många andra bloggare) har således iaf inte gjort något fel som fotat och råkat få med några nissar i bakgrunden :) Men jag kommer att tänka annorlunda kring detta nu! Respekt för andra är viktigt :)

Svar: :) Det gick strålande.... Kommer leva länge på det här :). Ja, jag letade också upp lite.. var tvungen att se vad som egentligen gäller. Men jag säger som du, man får respektera andra människor, och det hoppas jag det är fler än du och jag som tycker. Fotar ofta mig själv på gymmet när jag är ensam i något rum, känner mig inte så jättebekväm att fota medan massa ser på heller. Så för mig funkar det fint =) kramar
Mari

2013-05-29 @ 08:34:48
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0