Sanningen bakom min frukost !!

Jag förskönar ofta (jag gör det i alla fall) bilderna jag lägger upp här, speciellt bilderna på all mat jag tar. Jag lägger upp fint, anpassar tallrikens plats för att kunna fota en bra bild, killen här hemma inväntar att bild tagits innan han tar första tuggan (haha hur sjukt är inte det??) och kanske jag tar två, tre bilder för att vara säker på att en bild brev bra i alla fall. Känner ni igen er?.
 
Det jag alltför sällan visar er, tar min frukost som exempel denna gången är att så fort bilden tagits blir det underbart vackra på tallriken snabbt en geggamoja. Ju mer geggigt det blir desto godare tycker jag det är. Så sanningen bakom min frukost är denna:
 
 
 
 
Hur gör ni, låter ni alltid den fina uppläggningen vara kvar, eller blir det geggamoja hos er också?
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha klockrent! Precis samma sak här :) Jag skulle lätt kunna sätta i mig den där skålen trots looken :)

Svar: :) haha eller hur.. Perfekt, och sååå gott :)
Mari

2013-05-28 @ 10:27:33
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Hahaha, jaaa, känner igen mig! :D Och geggamoja for the win! :D
Sv: Åh, bara en hann så det var inte så konstigt ;) Hihi. Det är lite bättre idag, eller ja, är piggare iaf :) Är dock hemma men kommer nog att pallra mig iväg imorgon. Lite kli och så kan jag stå ut med medan jag jobbar.
Kram!

Svar: hahaha eller hur, I love it :). Åh vad skönt, huvusaken det blir bättre och att dy snart är på banan. Är det penicilin du käkar?! kram
Mari

2013-05-28 @ 11:08:39
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emma

Jag känner verkligen igen mig vad gäller fotningen. Och sambon är lite småsur på mig för att jag alltid ska fota, haha. Men, jag är anti-geggamoja. Usch. Haha. Jag äter det oftast som det ser ut. Det enda jag geggar är vaniljglass (fast innan jag har på eventuell topping, den får inte geggas ihop med glassen ;)).

Men det är kul att vi är olika :)

Hoppas att det gick bra på Vårruset, jag ser fram emot att få läsa om det här sen :)

Kram!

Svar: Haha, ja inte är David jättemunter över att jag ska fota hela tiden, blir lätt suck och stön. Men ändå så sitter han och väntar :).
Haha, ja se....vad olika vi alla är. Men tur det =)
kramar
Mari

2013-05-28 @ 23:30:35
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Sabine-Välbefinnaren

Hihi jag är lika dan. Och jag tror dom flesta är det! Jag ser ofta hemsidor och bloggar när dom äter bär, men där bären är frusna. Det är en sak jag inte kan förstå, äter folk verkligen frusna bär!? Eller tycker dom bara att det blir snyggare på bild?! Ha det gott. Kram

Svar: Sv. Hehe, tror också dom flesta gör så. För vi kan ju inte komma ifrån, att bilden blir finare när allt ligger snyggt på tallriken haha..sjukt :). Jag känner dom som äter bären frusna, men ja... jag gör det inte själv. Gillar inte det iskalla !! kram
Mari

2013-07-01 @ 21:51:22
URL: http://www.valbefinnaren.blogg.se
Postat av: Sabine-Välbefinnaren

Jag kan tänka mig att det inte är lika smakrikt och dessutom vill man inte tugga på isbitar.... eller inte jag i alla fall. =) Jag fortsätter med mina mosade bär. Kram

Svar: :) Jag med. Dom är godare :) kramar
Mari

2013-07-02 @ 19:29:38
URL: http://www.valbefinnaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0