Reztart, Core Protein Bar och annat trevligt i en liten goddiebag !!

Ni missar så himla mycket. Ville bara säga det !!! Men söndagens träning med #TeamStockholm var riktigt bra, så härligt. Och vilken dag, vilket väder !! Läs mer om det imorgon..vi hade fint löparsällskap ska ni veta :).
 
På onsdag, klockan 17.30 är vår nästa träning. Kommer du?
 
Johanna, vår coach (som förövrigt gör ett fantastiskt arbete) hade med sig lite trevligheter att dela ut. I min lilla påse hem följde detta med: En t-shirt från märket mindmoves, en vattenflaska från Les Mills, två enportionspåsar av två olika proteinpulver, en liten flaska schampoo från ecoliving, samt två bars från olika märken. Riktigt kul att testa både nytt och sådant jag redan smakat. Tack än en gång !!
 
Mindmoves var något helt nytt för mig innan Johanna nämnde det, men jag har nu läst på lite och gillar deras tanke. Såhär skriver dom: "Vi är vad vi heter. Vi gör mode som vi själva tycker är spännande, tankeväckande och annorlunda. Vi gör mode för människor som vill säga något om vilka de är, vad de står för, känner och tycker. Det är därför vi söker tankar, idéer och uppslag från alla tider och kulturer när vi designar våra kläder. Det är också därför vi samarbetar med unga, kreativa designers när vi utvecklar våra idéer. Var nyfiken, förvänta dig det oväntade. Stay curious - wear your inside out."  Besök gärna deras hemsida och läs mer.
 
Mellanmål som man snabbt kan ta i farten kan vara väldigt viktigt att ha med ibland, eller varför inte något snabbt att stoppa i magen efter ett hårt pass. Reztart , mellanmålet med det låga GI-värdet faller mig riktigt bra i smaken. Har ni testat? (Banan och Choklad är min favorit). Proteinbaren från Svensktkosttillskott.se med 20 gram protein och endast 13g kolhydrater var helt ny i min värld innan jag provsmakade den i söndags. Riktigt god måste jag säga, och tummen upp för lakritssmaken :)
 
Har ni några favoriter när det gäller sådana mellanmål?.
 
 
 
 
/ M A R I
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

SKoj med en liten goodie-bag :-) Har inte testat varken Reztart eller Proteinbaren!
Jag brukar stoppa i mig Swebars barer ibland :-)
Cocos är min favorit! :-)

Sv: Tack tack! :-) Ja det är så skönt med sommar och sol! Idag har vi dock molningt och blåsigt!
Men snart blir det sommar på riktigt! :-)

Svar: Är rätt ny på den där banan också, då jag hellre stoppar i mig "riktig" mat. Men ibland så ska det gå snabbt =) banan choklad från Reztart kan jag varmt rekommendera.
Ajdå. Men snart är solen tillbaka =) Här är det soligt och varmt. kram
Mari

2013-05-07 @ 11:23:05
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Raw Bite är tveklöst min favorit. Mättande utan massa socker. Love it. :)

Svar: =) Tänker faktiskt hålla med dig. Den känns mer mättande också !!
Mari

2013-05-07 @ 18:41:01
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Åh vad kul med goodiebag! :D Förut åt jag massor med proteinbars, men numera när jag inte har så mycket sötsug efter just godis så behövs det inte :)
Sv: Kul att se din respons till inlägget om vänskap på webben :D Verkar vara fler som känner som jag! <3 Jag kommer att dra ihop en träff till sommaren, det känns som en bra idé!

Svar: =) Ja, sådant är alltid kul. Kul att testa nytt ! Men jag äter väldigt sällan proteinbars eller liknande, äter hellre riktig mat. Men när det ska gå snabbt, eller när jag håller på att bli ett monster kan sådana bars funka bra :)
=) det tycker jag låter som en jättekul idé. Ser fram emot det !
Mari

2013-05-07 @ 20:29:52
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Fatmas Shop

Gott! :)

Svar: =) Eller hur.
Mari

2013-05-07 @ 22:32:53
URL: http://shop.fatmas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0