Reebok - Tights !!

Medan jag traskar runt på Gdansk gamla gator så bjuder jag på ett par snyggingar. Fick chansen att köpa dessa till ett kanonpris, och innan hade jag hört att dom skulle vara barnsligt sköna och riktigt snygga i verkligheten. Detta fördubblades ett par gånger när jag testade dom första gången. Mina tights från Nike har länge varit favoriter, men nu har jag nya. GLAD är jag för det ska jag säga er.
 
Har ännu inte hunnit tagit en bild när jag har dom på mig, men såhär ser dom ut:
 
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit vad coola! :) gillar att det kryllar av byxor med mönster på. Måsteskaffa ett par :)

Ha en fin helg!

Svar: =) Jag älskar dom, trots att jag inte använd dom ännu haha. Håller med, riktigt kul med mönster. kraam
Mari

2013-05-11 @ 18:36:25
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Robban Gull

Grymma! :)

Svar: =) Ja, underbara är dom !!
Mari

2013-05-15 @ 09:30:45
URL: http://bodychange.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0