Personbästa, #TeamStockholm och Vårruset 2013 !!

Tusan så nöjd jag är över MIG SJÄLV, och givetvis över alla andra tjejer i #TeamStockholm. Jag gick runt och var nervös hela dagen igår, och jag kan säga att många tankar spenderades på hur jag skulle lägga upp löpningen under de 5 kilometrarna vi skulle springa. Herre, jag var svettig redan innan starten. Övertaggad?? Nja, men sjukt pepp. Som jag snabbt insåg när jag kom till tältet var, att jag inte alls var ensam över att vara nervös. Vi var ett glatt, peppande men galet nervöst gäng som samlades strax efter 17 för att ladda upp ordentligt.
 
5, 4, 3, 2, 1, START !!!!! Där gav vi oss iväg.. För att göra det till en kort historia, jag höll en jämn hastighet hela vägen, och som jag tyvärr måste meddela er, så hade jag ingen koll på hur hastigheten låg till då jag helt glömt bort att ladda mobilen. Men, jag kände redan efter 1 km att jag var pigg, benen kändes bra, andningen och hållningen likaså. Så jag körde !!! Tog rygg på en tjej, sprang om henne och visste då att jag kunde köra hårdare. Upploppet var hårt, men över mållinjen kom jag, på snabba 23.00 min. PERSONBÄSTA igen !!!! Sjukt nöjd? JA !!!!!
 
Picknick och massa prat blev ett bra avslut på kvällen.
 
Jag återkommer med mer, hann inte riktigt skriva mer innan ögonen stängdes igår kväll.
 
Sprang ni?
 
Tack Vårruset för detta året !! Och tack Johanna för att du gav mig chansen att vara med på detta ♥
 
 
 
 
TeamStockholm 2
 
(det kommer mer bilder imorgon).
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Grattis tjejen! Grymt jobbat!! : )

Svar: =) Tack snälla. Kommer leva länge på det här. kramar
Mari

2013-05-29 @ 10:36:16
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Michelle

Duktig du är som deltog i vårruset och heja dig som gjorde personbästa också! :) Grattis!

Svar: =) tack snälla. Känns jättebra !! kramar
Mari

2013-05-29 @ 10:50:05
URL: http://mischakaro.wordpress.com/
Postat av: Emmas träningsblogg

Sjukt bra jobbat! Grattis till personbästa! :D

Svar: =) Tack snälla fina du. Kommer leva länge på det här =)
Mari

2013-05-29 @ 15:59:04
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Grymma grymma du! Stort grattis till nytt PB. :)

Svar: Åh tack fina du = ) Känns riktigt bra !! Så impad över att man faktiskt kan så mkt mer än vad man tror, det gäller ju oftast allt man gör.. Hur hade ni det på resan?! kram
Mari

2013-05-31 @ 14:41:01
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Frida Matsdotter

ÅH vad härligt! :)

Svar: :) Ja, så himla kul. kramar
Mari

2013-05-31 @ 21:25:54
URL: http://matsdotter.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0