En söndag med #TeamStockholm och #Teamnylen !!

I söndags vaknade jag upp till klarblå himmel och varma vindar. Efter riktigt många timmars sömn var jag väldigt utvilad också. Himla skönt, och framför allt bra eftersom ett härligt pass med det glada gänget i #TeamStockholm (← länk till vår facebook-sida) väntade. Efter en tidig frukost, ett mellanmål och en Celsius innan avfärd gav jag mig iväg till Hornstull där jag mötte upp gänget. Denna fina dag var det inte bara fyra tappra tjejer ur teamet som kom, Malin Nylén och maken Mårten följde också med på vår löprunda.
 
 
 
 
 
Passet vi körde var ett distanspass. Rundan blev Årstaviken runt, cirka 9,5 km alltså, med ett stopp efter 2 km för lite teknikövningar. För att sedan fortsätta hela rundan i ett behagligt tempo som passade oss alla. Det härliga vädret och det otroligt trevliga och peppande sällskapet jag hade gjorde hela min dag. Tack !!
 
 
Jag, Johanna och Malin i en härligt brant backe.
 
 
Vårat stopp för teknikövningar.
 
 
Efter passet gick jag och två tjejer från teamet och käkade lunch, en stor blandad sallad med otroligt mycket gott serverades. Härligt !! Mycket trevligt att få lära känna varandra lite mer också.
 
 
Denna lyxiga tallrik hittar ni på Mix & Go i den nya gallerian vid Hornstull.
 
 
Allt detta jag får vara med om är jag evigt tacksam över !!
 
Nästa pass är IDAG. Klockan 17.30, vi möts vid T-bana Hornstull och promenerar tillsammans ner till Tantolunden. Kom !!! Intervaller står på schemat har jag hört :)
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Häftigt! Och kul att köra med Mårten Nylén, gillar hur han är i Biggest Loser. :)

Svar: =) Men visst. Det var super att få träffa honom, dela lite ord och faktiskt träna tillsammans. Inte alla ggr man tränar med Sveriges bästa PT :)
Mari

2013-05-08 @ 09:52:33
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, vad härligt det ser ut! :) Jag hade verkligen velat vara med på ett av era träningspass. Men jag vågar inte för knät. Måste ta det lugnt, springa korta sträckor och vara förnuftig. Tyvärr.

Hoppas att det går bra för er ikväll iallafall. Och kul med intervaller! :D

Ha en fin dag!
Kram

Svar: =) Vi hade det riktigt skoj. Åh, vad synd. Men jag förstår !! Och det är klokt av dig, så du inte ramlar tillbaka och får ont igen. Jag springer lite åt dig :)
=) Hoppas du har detbra? åker du hem till Gävle idag?
kramar
Mari

2013-05-08 @ 09:58:03
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Karin O

Vad roligt att springa i grupp och vad got maten ser ut:)

Svar: =) ja, det är otroligt roligt... Mm, salladen var riktigt god. rekommenderar den kedjan när du är i Sthlm =)
Mari

2013-05-08 @ 11:23:46
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Crazylicious

Men åh, vad jag önskar att jag kunde springa så att jag kunde vara med er och mingla i skogen :)
Sv: Hihi, det är INTE för bra för att vara sant! Sjukt god är den, skall festa på sådan ikväll, tänkte jag :D (kvargen med aprikossmak alltså, haha)
Hihi, ja helt klart värt de extra kalorierna att ta en frappino! Man kan ju inte bara dricka Celsius och vatten hela dagarna :P

Svar: =) Men du kan... jag lovar :). Idag är det intervaller på schemat, så det är inte bara löpning hela tiden =). Åh, måste leta upp den..NU !!! :)
kram
Mari

2013-05-08 @ 13:43:33
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

2013-05-08 @ 17:25:30
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Crazylicious

Sv: Åh, haha, jag försöker ju springa ibland, det går så där :P Svårt med lungorna, men övning ger färdighet! :)

Svar: Sv, visst är det så =) och hos oss är alla välkomna, vare sig man är elitlöpare eller ej... =)
Mari

2013-05-08 @ 20:11:17
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Ojoj, vilket pass! Först nästan milen och sedanteknikövningar? Omg! Vad kul att få träna med dem sådär.
Mix and Go har jag inte testat men tack för tipset! Har tidigare bott vid Horntull och det har blivit himla fint där nu :)

Svar: Ja, det var riktigt roligt,. Och vilken skön löpning vi fick till :) Underbart !! igår blev det också ett rejält pass, intervaller, så idag känner jag att jag lever :). Testa det stället, ska finnas på fler ställen i Sthlm. Tror jag :) Massa goda sallader och annat trevligt. Hoppas du får en fin helg. kram
Mari

2013-05-08 @ 22:00:03
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0