Superkvinnan talar !!

Nejdå, superkvinna är väl att ta i. Jag är lika mänsklig som alla andra och var dag är den andra olik. Mycket här på bloggen är positivt och väldigt klämcheckt, och det är faktiskt inget påhitt eller trix för att få er läsare att tycka om det jag skriver lite extra mycket. Ofta är det väldigt glatt och positivt runt omkring mig, så därav alla positiva inlägg,  jag gillar helt enkelt inte att se negativt på saker plus att den senaste tiden kantats av väldigt mycket glada ting. Hur underbart som helst faktiskt !! Men jag är som sagt mänsklig, jag har också mina dagar, sådana dagar då jag egentligen bara vill stänga in mig och inte komma ut på flera dagar. PMS skulle man kunna kalla det för, men nej...inte denna gången. Denna gången var det migränen (säger man så?) som tog ett stadigt grepp om mig istället. Så torsdagens arbetsdag avslutades redan efter lunch och gårdagen spenderades hemmavid.. Kroppen har fått VILA och oj så den har hurrat för det. Kärlek och värme har David gett mig, så det har nog inte gått någon nöd på mig egentligen, mer än att huvudet nästintill sprängts ibland.... De två dygnen hemma har också inneburit mycket tänkande, helt otroligt så långt man kan spinna vidare på saker och ting. Fast vet ni, jag tror på ödet och någonstans mitt i allt så tror jag att jag behövde dom här dagarna hemma....
 
Jepp, jag behöver också skriva av mig ibland. Jag är lika mänsklig som ni !! ♥
 
Idag lördag mår jag däremot mycket bättre, huvudet värker inte, kroppen känns utvilad efter massa timmars sömn och en god (läs:enormt god) frukost har precis intagits tillsammans med mannen i mitt liv.
 
Lördagen bjuder på träning och senare lite galej med Josefine + två tjejer till.
 
Vad gör ni idag ?
 
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Skönt att du mår bättre! :)

Svar: Ja, så otroligt skönt. =)
Mari

2013-03-02 @ 11:40:37
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Lisa Israelsson

Härligt!
Ibland behöver man lite vila och reflektera över saker och ting, låta livet komma ikapp lite!
Jag hade en mysig morgon med min mamma på Simhallen som innehöll lite crosstrainer och lite simning!:-)
Och nu är det jobb några timmar! :-)
Och ikvällblir det palt hos barnens farmor och farfar! :-)

Svar: Ja, man behöver ju det. Så himla viktigt !! Släppa på regler och rutiner lite, bara vara. Kände att det behövdes. =) aah okej. vad för jobb?
Kraam
Mari

2013-03-02 @ 11:45:33
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Lisa

Idag jobbade jag på Life! :-) krängde hälsokost så det rykte ;-)
Annars brukar jag vikariera på dagis! :-)

Svar: Oj oj =) inte dåligt... Kul med ett sådant jobb. Roligt med dagis också för den delen =)
Sv. Ahh okej...ett sådant band skulle man ju ha =)
Mari

2013-03-02 @ 17:58:33
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Men usch vad jobbigt med migrän! :( Lider själv av återkommande låsningar i nacken som ger en migränliknande smärta. Inte kul :(
För min del igår körde jag ett bra benpass, softade och såg the golden child, haha, det var inte igår! :P (Eller jo, nu är det iofs det, haha) Kram och trevlig söndag till dig!

Svar: Nej, det är inte skoj. Har aldrig haft det förut, förrän några månader sedan när det bara dök upp helt plötsligt. Så ja, nu får jag nog leva med det. Men jag försöker förebygga och försöka kunna slippa det.... Usch för sådana låsningar, testat att stretcha ??!! Brukar kunna hjälpa faktiskt !!!
Härligt =) Benpass låter nice. Jag har faktiskt en vilohelg, kände att det var på tiden. Men nu börjar kroppen längta efter gymmet :) Hoppas du har det bra ? Kraam
Mari

2013-03-03 @ 08:44:48
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0