En lista till folket !! :)

Ibland är det barnsligt roligt att fylla i sådana här listor, varför vet jag inte riktigt, men det är bara så. Håller ni inte med mig ?? :) Hittade en som cirkulerar runt bland massa bloggar nu, så jag tar också tillfället i akt och fyller i den.
 
 
1. Vad ville du bli som liten? - Vad ville jag inte bli höll jag på att säga, men nästan så var det. Jag ville nog testa på det mesta. Allt som var roligt :) Men fotbollsproffs var hett där ett tag, likaså brandman. Men ja, fotbollskarriären är på hyllan och min sjuka respekt för eld skulle aldrig tillåta mig det yrket.
 
2. Vad är du idag? - På papper är jag Idrottsledare, men arbetar som Fritidspedagog.
 
3. Vart vill du helst resa? - Tro det eller ej, men jag har faktiskt inget sådant där ställe som jag bara MÅSTE åka till. Jag är ofta nöjd med det mesta när det gäller resor, bara byta miljö och njuta av annat är tillräckligt. Men lära sig surfa någonstans vore ballt, har ni något förslag på vart jag ska göra det?
 
4. Var ser du dig själv om 5 år? - Helt ärligt så avskyr jag den frågan, då jag faktiskt inte kan planera så långt framöver och för den delen så vill jag inte ens veta. Varför inte leva i nuet liksom ;). Men okej, jag kommer med all säkerhet befinna mig i någon bransch där jag arbetar med människor då jag är helsäker på att det är de jag vill, men vart vet jag inte. Jag bor gärna nära natur och vatten, självklart tillsammans med David :). Träning, häls och allt vad det innebär hänger också med på ett hörn... forever....
 
5. Rött eller vitt? - Rött !!
 
6. Sommar eller vinter? - Sommar när jag befinner mig i Sthlm och vinter när jag får spendera tid i fjällen. Hm.. klokt svar, eller hur ?? ;)
 
7. Skog eller hav? - Men förtusan, ni gör det inte lätt för mig :). Jag tar allt på den, allt som har med natur att göra älskar jag.
 
8. Vad gör dig ledsen? - Blödig som jag är så kan jag gråta för det minsta lilla, MEN....det som gör mig vansinnig och ofta får mig väldigt upprörd och ledsen är orättvisor. Sådant är jag allergisk mot.
 
9. Vad är det bästa du vet? - Den varma kärleken jag kan ha/få till/från så mycket.
 
Så, nu är det er tur :)
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Kul att läsa lite mer om dig! : )

Svar: :) vad roligt att du tycker det
Mari

2013-03-07 @ 10:17:18
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Emma

Vilken härlig lista :) Kul att få höra lite mer om vem du är :)

Håller med om den där med skog eller hav, det går ju inte att välja! Vill ha båda. Kanske hav på sommarn och skog på tidig höst. Men, älskar man naturen vill man ju ha allt. :P

Hoppas du har en bra dag.
Kram

Svar: =) Vad kul att du tycker det..
Hehe nej det är svårt att välja, och därför tog jag båda :).

Jag har det toppen =) Solen strålar över Sthlm och det är vår i luften. Tyvärr visar termometern kalldrager, men men.... skönt är det =) kraam
Mari

2013-03-07 @ 10:45:53
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Kul, så fick man känna dig lite mer!

Svar: =) Vad kul att du tycker det
Mari

2013-03-07 @ 11:55:14
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Alice - bilderbyalice

härliga bilder!

Svar: =) tack
Mari

2013-03-07 @ 11:59:41
URL: http://bilderbyalice.se
Postat av: Sanna

Vada kul att få veta lite mer om dig. Som att du läser till idrottslärare tex. Kul! jag är också blödig, känner igen den :)
Ha en fin dag!

Svar: =) Jag är idrottledare redan =) Hehe, ja....jag gråter för många små saker haha =) kraaam fina du
Mari

2013-03-07 @ 12:50:27
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Linnéa

TÄVLING!
Var med och tävla om en necessär full med skönhetsprodukter på min sminkblogg!
Lycka till & tack på förhand!
xoxo Linnéa

2013-03-07 @ 16:00:04
URL: http://linneanyangen.blogg.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

1. Vad ville du bli som liten? - Snickare, arkeolog och författare

2. Vad är du idag? - Student, flyttstädare och blivande gymnasielärare.

3. Vart vill du helst resa? - Ingenstans... jag tycker inte om att resa, jag tycker om att vara. Jag skulle helst vilja vara i Florens.

4. Var ser du dig själv om 5 år? - Om fem år är jag gift och har nog barn. Jag tror att jag fortfarande bor i övre norrland och jag skriver mycket på fritiden, gärna roman!

5. Rött eller vitt? - Vitt

6. Sommar eller vinter? - Sommar. Fast egentligen vår ;)

7. Skog eller hav? - Skooooog :D

8. Vad gör dig ledsen? - Diverse övergrepp, särskilt mot sådana som inte kan försvara sig - typ barn och djur.

9. Vad är det bästa du vet? - MAT!

Svar: :) Underbart...tackar.... Kul att du tittar in, det var länge sedan =)
Mari

2013-03-07 @ 17:22:24
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: B R O W N S U G A R

Kul lista :D

Svar: Tack = )
Mari

2013-03-07 @ 20:34:39
URL: http://www.brownsugar.blogg.se
Postat av: Julia Wisniewska

ALLT BRA IDAG?:D
KRAM.

2013-03-07 @ 20:40:23
URL: http://JuliaWisniewska.webblogg.se
Postat av: Lisa

Härlig lista! Kul!!
Alltid skoj att läsa vad folk svarar! :-D
Ska sno listan av dig och publicera mina svar någon gång! ;-)

Sv: ja det kan känns så JÄVULSKT jobbigt att fara och träna men tvingar man iväg sig så känns det alltid så jäkla bra efteråt! :-D

Tack tack :-) Men halsen irriterar lite mer ikväll men jag hoppas det stannar vid bara irritation och sen går det över! ;-)
Rosabandet-armbandet finns på Lindex, eller ja, förut fanns det iaf! Det svarta kommer från Guldfynd och EnergyArmor kommer från Life :-D

Svar: =) Kul att du tycker det. Jaa, svara du också.... vore kul att läsa och lära känna dig liiite iaf :)

haha, ja. Eller hur =) Man ångrar sig aldrig, och det är jag sjukt glad över. Känslan efter ett sådant pass, som man egentligen hade velat hoppat över är galet skön =)

=/ fy.... hoppas hoppas det blir bra. Ett tips, som faktiskt är riktigt bra. Pressa en halv citron och tillsätt liiite vatten. Drick en sådan "shot" några ggr om dagen...det gör underverk =)
kraam
Mari

2013-03-07 @ 21:23:51
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Lisa

Okej jag ska prova dessa shots!! :-)

Svar: :) ja gör det... många som säger att det funkar riktigt bra. Spec om man är krasslig i halsen....lycka till och krya på dig !! kraam
Mari

2013-03-07 @ 21:44:37
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Kul! :D Ska kanske ta och svara på den jag också. :)

Svar: =) Ja gör det.
Mari

2013-03-08 @ 22:05:46
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0