En frågestund, eller vad tycker ni?

En lördag fylld med massor av allt resulterade i en trött tjej. Gänget (har besök i helgen) gjorde sig iordning för att se Melodifestivalen live, medan jag stannade hemma och gottade mig av lugnet. Lite trist då jag vet att många hade skoj på olika håll, men ja.... tröttheten tog över helt enkelt....Men annars, - En löprunda bockades av, gofrukost intogs, spel på ipaden spelades, Sigtuna besöktes (oj sicken mysig liten stad, har ni ej varit där så tycker jag ni ska åka dit), lördagsgodis köptes, Solna Centrum traskades igenom, take away-mat plockades upp och sedan blev det tyst och tomt här... Hoppas ni också hade en fin lördag ♥ 
 

Idag söndag är planerna ännu inte skrivna, vi får se vad som händer. Men jag ska gymma eller avverka en löptur, eller kanske både och? Vi får se :)  Vad gör ni?
 
Vad säger ni om en frågestund här ?
 
 
 

Lite bilder som jag tog igår 

 
 
 
/ M A R I 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Gärna frågestund! Vad har du för topp tre låtar i din träningsspellista?

Svar: Jag kör en frågestund på tisdag, men jag tar med din fråga :)
Mari

2013-03-10 @ 16:56:55
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Emma

Åh, vilka härliga bilder! Ser supermysigt ut :) Vad blev det för söndagssysslor?

Okej, en fråga. Vad har du får mål med löpningen just nu? (om det är något speciellt alltså) :)

Svar: :) Vi hade det toppen. Det blev morgonlöpning, sedan en dag på stan med lite shopping och god lunch. =)
Jag tar en frågestund imorgon, men jag tar med din fråga =)
Mari

2013-03-10 @ 22:05:24
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Frida A.

det är alltid kul med frågestunder! :D

Svar: =) Kolla in imorgon, då kör jag en.
Mari

2013-03-11 @ 08:07:07
URL: http://www.friwdas.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Åh, jag var i Sigtuna i somras, det är ju verkligen toppen där! Måste dit i år igen, haha. Besökte ni den lilla chokladbutiken? Eller ja, fiket. De har en chockladsorbet som är alldeles underbar! <3
Måste ju bidra till frågestunden också så då frågar jag vilken som är din favoritövning vad gäller styrketräning? Nu vet jag att du eg inte är någon överdriven styrketjej (som vissa andra, hihi ;) ) men jag intresserar mig för detta ämne *ler*
Kram och ha en bra dag!

Svar: Ja vi var in där en snabbis, men stannade inte för att fika. Det gjord vi ist på det lilla söta fiket, Tant brun. Oj oj så gott =). Men nästa gång ska jag testa Chokladbutiken, eller ja, fiket hehe :).
=) vad kul. Jag tar en frågestund imorgon, men jag plockar med din fråga när jag svarar. Okej?!. =) Kraaaam fina du.
Mari

2013-03-11 @ 12:56:44
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Sv: Great! :)

2013-03-12 @ 19:25:30
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0