Den friska luften gör en helt slut !!

Sa jag att jag hade en helt fantastisk lördag eller ?. Kanske inte här, men typ överallt annars :). Jag har nog nämnt det förut men jag säger det igen, ibland krävs det absolut inte mycket alls för att en dag ska bli helt underbar. Håller ni inte med mig?
 
Igår lördag började jag dagen med en magisk löprunda som innebar, soluppgång, minusgrader, pigga ben, klarblå himmel, peppande musik och en runda på 8 km. Frukosten därefter smakade så otroligt gott, om än inte lite godare än vanligt, på grund av löpningen. Dusch, fix, kaffe, nyhetsmorgon och bloggläsning byttes sedan ut mot en promenad till Carolina för att direkt gå vidare till vårat planerade lunchställe, där det blev golunch, kaffe, planering av vår resa och sedan några timmar i solen på ett sittunderlag. Härligt mör i kroppen efter både löpning och massa frisk luft blev en powernap och sedan skidor på tv:n en bra syssla. Kvällen bjöd på film, god middag och även där väldigt trevligt sällskap :). Tror ni jag var nöjd när jag gick och lade mig?  - Glad, boostad och lycklig var orden.
 
 
Vad gjorde ni?
 
- Idag blir det träning och sedan SM-Finalen i Bandy mellan Hammarby-Sandviken på plats i Friends Arena. Vilken helg jag har haft :)
 
 
 
 
Bilder från gårdagen
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som du haft en riktig toppenhelg, härligt! :) Kul att vara på plats o se bandyfinalen också.

Vi funderar på att åka till Rom i maj någon gång. Resan är inte bokad, men jag hoppas att det kommer bli av. Annars har vi inget inplanerat. Så mysigt att ha något att se fram mot =)

Så härligt att solen skiner en massa nu, det om något är energigivande :) Hoppas du haft en lika fin söndag som lördag.

Kram!

Svar: Ja, se matchen live var fantastiskt =) Härlig känsla !! Jag är gammal bandyspelare, så jag älskar sådant där :).
Åh, vad härligt. Jag och killen har också pratart om Rom faktiskt, får se om det blir av. Ska tydligen var väldigt bra där, iaf väldigt fint.. Hoppas ni kommer iväg :).

Mm, älskar solen, spec den här tiden på året !! Så härligt =) Hoppas du får en fin måndag. Kram
Mari

2013-03-17 @ 21:48:55
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Åh vad mys! <3 Min helg var också bra, men stressig. Har inte hunnit sitta ned och softa mer än på morgonen när jag precis vaknat eller sent på kvällen. Hoppas på mindre att göra nästa helg!

Svar: =) Härligt, men synd på stressen där... du får stressa ner i veckan istället, försöka går ju, men jag vet hur det brukar bli :). Ha en fin dag nu...kram fina du
Mari

2013-03-18 @ 06:25:16
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Yummie, gooood mat! :)

Svar: :) Mycket gott..
Mari

2013-03-19 @ 21:21:18
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Annika

Maten ser god ut :)

Svar: =) Mycket gott !!!
Mari

2013-03-21 @ 20:10:55
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sara - Hold on be strong

Åh vad gott!!

Svar: =) Riktigt gott !!!
Mari

2013-03-25 @ 09:19:18
URL: http://saraleasofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0