Questbars - Bodyaction !!

Det finns bars och det finns BARS !!! Jag har hittat den, den perfekta baren som bara föll mig i smaken sådär läskigt bra, vid första tuggan. Kärlek vid första ögonkontakten om vi ska vara sådana :). 
 
Det är givetsvis Questbars jag talar om, mer än så behöver jag inte säga. Perfekt är den, oavsett smak !!
 
 
QuestBars är den perfekta näringsbar för alla som vill få högsta kvalitet protein.Du kan äta Questbar som ett mellanmål eller som måltidersättning. De är så läckra och goda som en chokladkaka, samtidigt som den innehåller samma näring som i en genomtänkt måltid. Den är packad med fibrer för att få dig att känna dig mätt, hjälpa till med matsmältningen och viktminskning.
 
Jag äter den när sötbegäret tar över, eller när ett snabbt mellanmål måste intas. Skulle aldrig byta ut en måltid för den. Men GOD är den !!
 
En ny beställning är lagd inne på www.bodyaction..nu
 
Ätit den?
 
 
 
 
Dessa klickade jag hem första gången.
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Dom där barsen cirkulerar flitigt i bloggvärlden just nu. Har inte testat dom men dom ser goda ut.
Trevlig helg!
Kram

Svar: Jo, dom gör ju det =) Du borde testa ! Så goda :) kramar
Mari

2013-06-14 @ 11:30:14
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Emma

Inget jag har testat. Är inte så mycket för såna där, men nån gång ibland är det gott. Finns de i butik nånstans vad du vet?

Trevlig helg!
Kram

Svar: Nix, dom finns bara på nätbutiker. Testa :) jag har några liggandes hemma, och tar en halv då och då, när sötsuget skriker. :) perfekt substitut för godis. Kramar
Mari

2013-06-14 @ 21:41:19
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Sofhie

Vet inte varför jag är så skeptisk mot bars. Kan ligga i att jag hellre lägger mina kcal på mat men ska inte sticka under stolen med att det oftast är väldigt gott ;) Dock är det många bars som innehåller stora mängder socker.. känns inte helt optimalt men tack för tipset! Ska utan tvekan kolla in dessa :D Älskar sånna här tips på produkter och grejer!

Sv; Remmarna är GRYMMA! Testat bla från Better Bodies innan men dessa tar priset med hästlängder! :D

Svar: Så är det visst, jag skulle aldrig i mitt liv byta ut en måltid, älskar att äta mat för mycket =) Men har några liggandes hemma, perfekt när sötsuget tar vid, räcker liksom med en halv, då den är rätt mättande. Bra substitut för godis :).
Åh, ska kika på dom. Har tänkt köpa !!
Mari

2013-06-14 @ 22:57:49
URL: http://sofhie.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Åh nej, jag har inte testat dem! Men är det inte nötter i dem då? Brukar ju typ alltid vara det så fort det är något som är toppengott, haha :P
Kram till dig, hoppas att du mår bra!

Svar: I vissa är det inte nötter, den Strawberry cheesecake är inte nötter i. Testa den =) hur har du det?! kramar
Mari

2013-06-15 @ 07:51:33
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: felicia

nää.. aldrig provat men som du lovordar den så kanske man borde de :P

sv: kör lite olika övningar faktiskt hela tiden :P lite vad som faller mig in.. men blir väl ofta rätt mkt bänkpress, armhävningar, pecdec, tricepspress med rep i cc osv..

Svar: =) Ja testa den, riktigt god. Ett bra substitut mot godis när suget är för stort =) men det räcker oftast med en halv. Ah okej =) Tack !!
Mari

2013-06-15 @ 20:22:10
URL: http://tkhl.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0