Nya grejer Gymgrossisten !!

 
 
- Whey protein professional från märket Scitec Nutrition. (smak vanilla very berry). Ett vassleprotein som jag aldrig testat innan, men är efter några shaker glatt överraskad. Mycket välsmakande pulver, som efter att ha testat smakar väldigt bra i smothies och bak också.
 
- Protein Fuel från märket Biotech. Ett koncentrerat proteintillskott i flytande form. Passar att ha i väskan eller i fickan, slippa den otympliga shakern är skönt ibland. Blanda den med vatten eller drick den som den är. Jag testade smaken orange, blandade den med vatten och tyckte faktiskt sådär om den. Kanske får testa en ny smak nästa gång. 
 
- Star-Bar från märket star nutrition Fick med en sådan bar gratis när jag handlade. Men kan till er säga, GOTT !! Jag fick smaken Toffee och den smakade ljuvligt. Såhär säger gymgrossisten om den. 
 
Alltid roligt att testa nya grejer, och framförallt bli nöjd med dom. Har ni någon erfarenhet av dessa grejer?
 
 
/ M A R I 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annie07

Jag fick chansen att smaka proteinpulvret av ScitecNutrition en gång. De bjöd på några smakprover helt gratis på ett gym :) Smakade inte just Vanilla Verry Berry, men, om jag minns rätt, så fick jag prova på Rocky Road, Vanilla Honey och så nån annan som jag inte minns vad det var. Rocky Road tyckte jag var god, den tredje minns jag att jag tyckte om (även om jag inte minns vilken smak det var, haha), men Vanilla Honey gillade jag inte.
Proteinbaren har jag dock aldrig testat och det flytande vasslet likaså. Kanske får ta och göra det någon gång? Fanns det andra smaker på det flytande vasslet?
kram

Svar: Har endast testat denna smak, men är helt klart öppen för att smaka fler smaker. Alltid kul med nytt som sagt :). Baren var supergod, som godis. Ja det flytande proteinet fanns i fler smaker, minns inte alla här och nu, men kika... jag tyckte sisådär om orange. Men hojta till om du testar något annat =) kramar
Mari

2013-06-09 @ 11:27:05
URL: http://sweetlemonliquorice.shapemeup.se
Postat av: Lina

Fin blogg!

Svar: Tack snälla !!
Mari

2013-06-09 @ 11:33:47
URL: http://lollizlina.blogg.se
Postat av: Lisa

näe dessa har jag ingen erfarenhet av så jag kan inte yttra mig om det! Lät intressant om dom där små flaskorna med protein i flytande form, eller missförstod jag?

Sv: Vassego! Ja testa ansiktsmasken! jag tycker den är skitbra! :-)

kram kram

Svar: Jodå det stämmer, i flytande form. Antingen blandar du med vatten eller så dricker du dom som dom är. Perfekt att ha med i väskan om man inte vill ha med shakern. Men som sagt, orange var sådär. Men de andra smakerna kanske är godare =)
=) Ja, ska testa, Sådant är väldigt bra att ha hemma. kramar
Mari

2013-06-09 @ 11:38:33
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Veronica

Sv: tål du inte mango?? isåfall..stackars dig!!

Svar: Sv. Nej, tål det inte :( får utslag och megaläppar haha....likaså med jordgubbar :(
Mari

2013-06-09 @ 16:44:46
URL: http://veronicas.shapemeup.se
Postat av: Emmas träningsblogg

Det enda jag testat är barsen. Det var några år sedan, men jag minns att de var riktigt goda! :)

Svar: =) Ja, super !! mums :)
Mari

2013-06-09 @ 22:51:58
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Men åh vilken rolig grej att testa, de där dropparna. Blir lite sugen på att testa, men du tyckte så där? Var det smaken som inte var hundra eller? Låter ju sååå smidigt. Kram!
Sv: Jaa, den där äggformen är toppen! Finns på Clas Ohlsson för en billig penning :) Spring och köp! ;)

Svar: Ja, smidigt tycker jag med, och så är faller också. Men just orange tyckte jag var sådär, smakade så blaskigt ( men jag blandade ju med vatten). Men de små flaskorna är ju super att ha med i väskan, snabbt och enkelt. Ska testa någon annan smak nästa gång tror jag =). Åh, ska kika på en sådan. Lite roligare att servera med en sådan form =) kramar
Mari

2013-06-10 @ 08:42:35
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emma

Det där proteinpulvret är min favorit. Har ju sällan proteinpulver hemma, men det där gillade jag. Speciellt konsistensen, som jag är väldigt känslig för :) Och ja, just den där smaken är himla god också! :D

Kram

Svar: Ah vad kul, kul att fler gillar den :) jag är som sagt glatt överraskad. Kul att testa nytt. Kramar
Mari

2013-06-10 @ 18:49:26
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Nathalie

starbar är en av de barer jag gillar mest, den i blåbär/vanilj är godast :)

Svar: Åh, den har jag inte testat. Får kanske ta och göra det =)
Mari

2013-06-16 @ 15:40:31
URL: http://nattis.kroppsnytt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0