Summering av en vecka som varit !!

Jaha, då sitter jag här igen och printar ner hur veckan som gått varit. Är det bara jag som tycker att veckorna flyger förbi?. Vecka 3 har varit en riktigt kall vecka, men ack så vackert det har varit. Tiden på jobbet har gått snabbt och träningsveckan såg återigen väldigt bra ut. Heja mig :). Jag är himla glad att just den delen går riktigt bra nu. Helgen bjöd på lugn, morgonlöpning av bästa slag, brunch, shopping (visar imorgon), film och inte så mycket mer. Men jag är nöjd. Vad gjorde ni?.
 
Nu är ännu en ny vecka påbörjad och den tänker jag ta med storm :).
Vecka 4 startar jag med jobb, spinning och ABSolution.. Hur börjar ni er vecka?
 
 
Såhär såg det ut:
 
Måndag - Löpning 30 min + 15 min backintervaller, samt två magövningar och plankan 45sek x3set
Tisdag - Vila
Onsdag - Rygg/biceps/axlar
Torsdag - (hemmaträning) The 100 workout
Fredag - Ben/mage
Lördag - Löpning innan frukost, 40 min.
Söndag - Löpning innan frukost, 45 min.
 
- Jag testar fortfarande en vardag utan SL-kort, så utöver detta kan ni lägga till raska promenader till och från jobbet/gymmet varje dag, vilket hamnar på cirka 30min/promenad.
 
 
 
 
Efter måndagens löpning
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Härlig träningsvecka tjejen! : )

Svar: :) Tackar fina du. Känns riktigt bra. Hoppas du har en fin måndag. kram
Mari

2013-01-21 @ 10:37:38
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Emma

Riktigt bra träningsvecka du fått till :) Härligt med så mycket löpning.

Hemmaträning för min del hittills idag, yoga i morse o nyligen 45 min med NTC. Ikväll ska jag iväg på ett 75 min yogapass också.

Kul med ABSolution, det skulle jag också vilja testa. Läst recensioner om det, det verkar kul? :)

Svar: Ja, jag är riktigt nöjd :). Skönt att löpningen fick en stor plats också. Älskar ju att springa, så det blir mer sådant nu framöver...
Hur duktigt som helst ju !! =) Måste som sagt kolla in den där appen..

ABSolution är himla bra, sjukt intensiva 30 min som redane fter 5 min känns så himla mkt i magen. Kan bara tänka mig hur jag kommer känna imorgon =)
Du borde testa..

Kram och sov gott !!!
Mari

2013-01-21 @ 17:09:42
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: felicia

jaaa sjukt fort går de!! trodde de va v3 haha så du ser :P

Svar: Hehe.. ja, ibland hänger man inte ens med =)
Mari

2013-01-21 @ 22:31:32
URL: http://tkhl.wordpress.com
Postat av: felicia

sv: dom är faktiskt köpa på HM.. är tänkt som underställ men jag använder dom som tights =D
kolla snarast omdu är sugen för dom håller på att ta slut..

Svar: Sv. Oj, där ser man. Måste skynda mig =) Fanns dom i andra färger?? kraaam
Mari

2013-01-21 @ 22:53:06
URL: http://tkhl.wordpress.com
Postat av: Cecilia

Roligt att läsa att någon mer har upptäckt det härliga med att springa ute trots vintervädret! Många använde annars snön som ursäkt för att inte komma ut... :)

Har också försökt använda mig mindre av sl-kortet. Visst blir man förvånad över hur lite det faktiskt skiljer sig tidsmässigt mellan att åka kommunalt och promenera (+ att man slipper trängas på en full tunnelbana/buss)! :D

Svar: =) Åh vad roligt att du också upptäckt det. Helt fantastiskt härligt är det ju !! Nästan så att löpningen är som bäst nu... Hur ofta springer du ?
Härligt tjejen. Eller hur, det skiljer inte mkt alls i tid, plus att man sparar pengar. Jag ska nog fortsätta att ha det så här, det funkar riktigt bra. Riktigt lyxigt att kunna gå till jobbet, iaf i den här staden och oj oj så mkt frisk luft man får. Lovley =)
Mari

2013-01-22 @ 15:58:07
URL: http://ceciliasays.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0