Summering av en vecka som varit !!

Veckan som jag lämnade bakom mig igår bjöd på skavsår på otrevliga ställen, blåmärken lite här och där, ömmande muskler, leenden, jävlaranamma, nysnö, konditionsträning i massor, mys, svett och massa god mat. En riktigt bra vecka som jag måste säga lyckades fyllas med väldigt mycket, det gäller bara att planera. Då funkar allt :).
 
Såhär såg träningen ut:
 
Måndag - Löpning till och från gymmet (20minx2) På SATS blev det ABSolution 30 min.
Tisdag - 16 (på ett ungefär) km promenad.
Onsdag - Löpning 30 min. Styrka: Ben/mage
Torsdag - 6 km löpning + trappintervaller 15 min.
Fredag - 100-200-300 (armhävningar, situps, squats), tabataintervaller på löpbandet.
Lördag - Löpning 40 min (innan frukost) + plankan 1minx3, russian twist och sidoplanka 45sekx3.
Söndag  - Crosstraining 55 min.
 
Utöver detta så är jag fortfarande utan SL-kort, vilket innebär att jag promenerar till och från jobbet. Varje dag. 30 min x 10 har det blivit i veckan. Grymt :)
 
Idag laddar jag ur kroppen totalt med ett likadant pass som i måndags, sedan blir det en välförtjänt vilodag imorgon. :)
 
Gör ni något skoj i veckan?
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lissen

Här har också fruktsallad ätits, lite promenader och träning. Men minimalt jämför med dej.

Tränar du inför något lopp, redan.

Roligheter är, lunch med dotter och vän i morgon. Besök från Umeå på fredag, ......

Ha en fin vecka. // Kram Lissen

Svar: =) Underbart.. Mums !! Vilka är favoritfrukterna?
Nix, inget lopp. Inte ännu iaf. Får se om jag anmäler mig till något =) Annars är det bara för hälsans skull.

=) Mys hurru. Hoppas dagen blir fin ! Är det mkt snö där uppe?? Kraaam
Mari

2013-02-11 @ 09:23:24
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Molly Bergström

Heej:) Jag vill inte låta fräck eller så, men jag behöver verkligen all hjälp jag kan få! Eller all pepp jag kan få. Stor kram! :)

2013-02-11 @ 17:59:50
URL: http://mooollys.se
Postat av: Sofhie

Vilken träningsvecka! Riktigt bra jobbat.
100-200-300 lät obeskriviligt jobbigt, hah

Svar: Ja, den satt riktigt fint :) Men imorgon blir det en väldförtjänt vilodag. Skööönt :). Haha, ja... mitt upp i passet tyckte jag det funkade riktigt bra, men i lördags...aj aj aj haha =)
Mari

2013-02-11 @ 20:23:51
URL: http://sofhie.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Jäklar. Bra jobbat! :) Jag ska försöka få in promenader iallafall till jobbet varje dag, inte för att jag inte har något busskort, utan för att det är grymt härligt. :)

Svar: :) Ja, gör det. Bara du får in det som en rutin så lovar jag att du aldrig kommer sluta =) Underbart skönt är det !!
Mari

2013-02-11 @ 21:19:25
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Crazylicious

Oj, vad mycket löpning! :D För min del blir det bara styrka hela tiden, haha. Men skall snaaart börja löpträna. Den här veckan blir väl som vanligt utöver att vi får besök av ett par vänner från Gbg i helgen, det kommer att bli toppenskoj!

Svar: :) jag älskar att springa. Så ja, nu när vädret tillåter ännu mer löpning blir det många. Vänta du bara till våren/sommaren kommer hehe... Åh vad kul med besök =)
Mari

2013-02-12 @ 12:57:49
URL: http://crazylicious.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0