Morgonlöpning, föräldrar på besök och bilder !

En mysig kväll tillsammans med föräldrarna (som är på besök i helgen) övergick till en god natts sömn och ett tidigt uppvaknande. Trodde inget annat heller ;). Måste bara säga att tryggheten som infinner sig när föräldrarna är på besök knappt går att beskriva. Kärlek ♥ Känner ni igen det?
 
Idag står massa trevligheter på schemat. Först ut är IKEA, där en byrå och andra "bra-att-ha" saker ska inhandlas. Sickla Köpkvarter och möjligtvis att Söder får ett besök av oss också. Sedan bjuder kvällen på middag och stand up comedy på Norra Brunn. Åh vad skoj det ska bli, sist skrattade jag så tårarna sprutade. Har ni varit där? Så ja, här kan jag faktiskt inte sitta så mycket längre. Måste rusa in i duschen.
 
- Tidigt uppvaknande fick leda till ännu en härlig morgonrunda. Cirka 7 km skrapade jag ihop innan jag var tvungen att styra kosan hemåt. Skön start på en riktigt bra dag !! Tränar ni i helgen?
 
 
 
 
 
 
 
- Middagen jag åt i torsdags
- Kläder framtagna för att snabbt kunna komma ut
- Massa kärlek
- Någon vet att jag älskar att mixa saker :)
- Efter löprundor är man såhär snygg (läs:svettig) i håret. Sjukt snyggt :)
 
Ha en bra dag nu !!!
 
 
/ M A R I

 
 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh vad fantastiskt med morgonlöpning! Längtar så efter jag kan springa igen, men det lär väl ta ett tag ;)

SV : Ja supergott!

En favorit är just bananglass med kakao. Bättre än ben & jerrys! ;)

Mixa bara frysta bananslantar (jag tar 1 banan om jag inte är så hungrig och 1,5-2 bananer om jag är hungrig ;) med en skvätt mjölk/kokosmjölk/kvarg och rejält med kakao. Toppa gärna med riven kokos eller riven mörk choklad om du gillar det :)

Går superfort, blir väldigt gott och jag har ännu inte träffat någon som inte tyckt att det varit supergott! (oavsett om det är träningsfolk eller sockerjunkies ;)

Svar: Helt otroligt skönt. Dagen kan inte börja på bättre sätt :). Helt magiskt !!! Mm, förstår din längtan....men du kan nog stå ut, eftersom längtan är störra på andra håll just nu :).
Oj oj. Låter barnsligt gott :) Måste testa det !!! Tack för tipset... Mums :)

Hoppas du har en fin lördag? Kraaam

Mari

2013-02-16 @ 10:22:57
URL: http://www.aliceaugusta.se
Postat av: Sanna

Vad lustigt, jag har också föräldrabesök! Vi ska på fotografiska sen shoppa lite och en lugn middag hemma. Älskar Norra brunn, hoppas ni får det kul!
Träning blir det imorgon när jag leder cykel på St eriksbron. Idag är det vilodag :)

Svar: Men vad mysigt :). Stannar dom i helgen?. Kul med museum, det var länge sedan. Blev det någon shopping?. Ja, Norra Brunn är riktigt bra.
Åh vad kul =) Hoppas det går bra !! kraaam
Mari

2013-02-16 @ 11:24:03
URL: http://engnuttasocker.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad mysigt! Hoppas du få en fin helg!

Svar: Tack detsamma fina du =)
Mari

2013-02-16 @ 13:54:25
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad härligt att ha föräldrarna på besök :) Låter som du har en alldeles underbar helg, härligt. Skönt med morgonrundan också.

Vi har hälsat på vänner i Sundsvall och dagen bjöd på fantastiskt väder :)

Hoppas du får en fortsatt bra helg!
Kram

Svar: :) Vi har haft det supermys. Massa fix och massa god mat. Underbart !!
Men vad trevligt, min hemstad....saknar lite extra när du visar bilder därifrån :).

Kraaaam
Mari

2013-02-16 @ 21:17:33
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Sanna

Sv: jajjemensan, har varit en helhelg tillsammans. Mycket välbehövligt med lite familjetid!

Svar: Mm, håller med. Träffas ni ofta ?!
Mari

2013-02-18 @ 21:14:39
URL: http://engnuttasocker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0