En solskensrunda på Lidingö !!

Inte bokstavligt talat just då när jag var ute, men måndagen bjöd på takdropp, varma solstrålar, fågelkvitter, timmar med lek och bus utomhus och avslutningsvis en riktigt härlig löprunda med backintervaller som slut. Så kort och gott, det blev en riktig solskensrunda på Lidingö i måndags. På många olika sätt och vis :).
 
Löpningen stannade på 6 km och sedan pumpade jag ur det sista i backintervaller. En lång och relativit brant backe som jag ruschade uppför och småjoggade nedför, 10 gånger. Dom satt fint i benen kan jag säga er och vilodagen igår satt även den där den skulle ♥
 
Har ni vilodag samma dag varje vecka?.
 
 
 
 
Två (egentligen tre) bilder från i måndags
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vilka härliga bilder! :)
Backintervaller är grymt bra. Jobbigt som tusan, men åh så skönt efteråt :)

Just nu har jag inte vilodag samma dag/dagar, utan sätter in en vilodag när det behövs eller jag inte har möjlighet att träna. Men förra våren körde jag måndagar som vilodag, varje vecka med några få undantag :)

Svar: =) Tack snälla. Ja, det är grymt. Försöker variera mellan olika intervaller, men backintervaller är nog favoriten faktiskt.

=) Okej. Jag kör också så, jag tar en vilodag när det passar som bäst eller när jag helt enkelt inte har tid att träna. Kraam
Mari

2013-02-27 @ 11:24:06
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: felicia

men gud så härligt!! börjar oxå bli sugen på löpning ute men inväntar att isen ska försvinna först :D

Svar: :). Underbart var det !!! Fick till en ordenligt bra runda idag också. Hehe, här är det bar mark =)
Mari

2013-02-27 @ 19:19:23
URL: http://tkhl.wordpress.com
Postat av: Lisa

Åh vilket härligt löppass! :-)
Min vilodag flyttar på sig efter behov! Enligt schema så har jag den på söndagar men vilodagen får blir när det passar in i vardagen som bäst! :-) Ibland söndag, iböand tisdag, ibland fredag och ibland så kryper energi så att jag inte kan låta bli att träna! ;-)

Sv: haha ja träningsvärk är verkligen hatkärlek!! ;-)

Svar: Ja, helt underbart. Fick till ett riktigt ordentligt pass idag med, löpningen går sjukt bra nu =) *peppar peppar*
Jo, så är det här också. Ibland en dag och nästa vecka en annan.. Men ibland kan jag inte låta bli att träna ändå :).
Kraaam fina du
Mari

2013-02-27 @ 20:31:30
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Åh så härliga utebilder :)

Svar: =) Tack snälla !!!
Mari

2013-02-28 @ 12:19:18
URL: http://idamli.blogg.se
Postat av: Crazylicious

Åh så mysigt! :D
Jag har vilodag på måndagar iaf, men sedan varierar det lite. Kör extra hårt på helgerna och då är det skönt att låta kroppen pausa på måndagen :-)
Sv: Trist med ibs, det ställer verkligen till med problem... :-(

Svar: :) Ja, underbart. Okej... ja, då är en vilodag riktigt skönt. Jag tar vilodag när det passar bäst, eller när jag har något inplanerat som gör att träningen kommer ikläm.
Sv. Jo, det ställer till rätt mkt. Men jag börjar lära mig att leva med det.
Mari

2013-02-28 @ 14:41:11
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Vad härligt! Perfekt pass. :)

Svar: =) ja, riktigt härligt. Hur har du det ? kram
Mari

2013-02-28 @ 19:53:30
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0