Tjurruset i Karlstad, en överraskning av en vän !!

Ledtråd 1. Du behöver ett glatt humör
Ledtråd 2. Vi två kommer hänga hela helgen
Ledtråd 3. Du kommer få åka i min nya fina bil
Ledtråd 4. Packa ner sovkläder och neccesär
Ledtråd 5. Du kommer behöva utekläder, vi kommer sova inne men vi ska inte till fjällen :)
Ledtråd 6. Mjölksyra och champagne
Ledtråd 7. 6 4 8
Ledtråd 8. 6 4 9
Ledtråd 9. Mjölksyran kommer du få av nr. 648
 
Ledtrådarna har varit knappa, men jag har gjort allt i min makt för att ta reda på vad som gömmer sig bakom dom. Nyfiken som jag är så kan jag inte med vetskapen om att något ligger och väntar, bara strunta i det och inte tänka på det, haha....skittråkigt. Men jag blir som galen :). Jag har googlat på siffrorna, jag har kläckt olika idéer om vad det kan tänkas vara (utan framgång), jag har funderat och bett David här hemma hjälpa mig haha... men utan framgång där också :).
 
Det var när min kära vän skrev detta  -"Eftersom du "klantat" bort din kopia så har jag fixat originalet", som det började klarna lite för mig... Jag letade snabbt fram en hemsida som visar alla lopp som går här i Sverige, då jag redan visste att det gällde helgen 13-15 september så scrollade jag snabbt ner till alla tävlingar i september. Tjurruset lördagen den 14 september, i Karlstad. Kunde det vara så? - Jag sms:ade och fråga. Mycket riktigt, jag hade rätt ;).
 
(för att klargöra, när hon säger att jag "klantade" bort en kopia så menar hon att jag förra året anmälde mig till Tjurruset här i Sthlm, men glömde betala och min startplats gick till någon annan. Så hon tyckte det var synd att jag inte hade fått springa loppet, eftersom jag velat.)
 
 
 
 
 
 
Så hörrni, jag ska alltså springa Tjurruset, årets skitigaste lopp den 14 september i Karlstad. Någon fler som ska göra det? Mitt i alla ledtrådar så dök det också upp att SPA på Selma Lagerlöf SPA ingår i denna överraskning....  Att få umgås med en väldigt kär vän en hel helg, springa årets skitigaste lopp och få koppla av på ett SPA. Hur låter inte det mina kära läsare?
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Wow, det låter ju grymt. Vilken överraskning! :D KUL! Tjurruset låter som ett väldigt roligt lopp som jag funderat på någon gång. Får se om jag kör det nån gång :) Lyx med spa också! <3 Som sagt, vilken överraskning :)
Kram

Svar: Sv. Eller hur, riktigt kul ska det bli.... !!! Du vill inte springa i år då, den 6:e oktober?. Har en startplats att sälja (en vän som inte kan). Kram
Mari

2013-08-06 @ 09:04:03
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Men guuuud så underbar överraskning! Vad roligt :D Jag skall dock förstås inte springa ;) Hihi, men lite SPA låter inte helt fel ;) Kram!

Svar: SV. Eller hur, det ska bli riktigt kul !!! Haha, ska du inte ???? ;).
Mari

2013-08-06 @ 09:59:35
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: fight4fit

Fan va häftigt!!! Så jäkla skoj. Där pratar vi verkligen om en utmaning :)

Svar: Sv. :) Ja, eller hur. Det kommer bli kul, en himla utmaning som du säger =)
Mari

2013-08-06 @ 10:54:54
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: Crazylicious

Sv: Åh, så brukar jag också bli på sommaren: Kall mat är the shit då! :) Mer sallad åt folket!

Svar: Sv. Håller med, kall mat... mumma =)
Mari

2013-08-06 @ 13:39:38
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Crazylicious

Sv: Åh, det var sååå mysigt på Kolmården, värt varenda krona! Iaf när man har barn och man kan se hur lyckliga de blev av allt man kunde göra där :)

2013-08-06 @ 13:50:04
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Emmas träningsblogg

Vad roligt! Vilken fantastisk vän du har som fixar en sådan överrasking! :)

Svar: Sv. Eller hur, riktigt snällt. Och kul ska det bli :)
Mari

2013-08-06 @ 13:50:31
URL: http://emmanyymaan.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag skulle gärna vilja, men jag vet fortfarande inte om jag vågar boka in något lopp i år, pga knät. Skulle vara så tråkigt om det inte funkar. Så jag tror att jag sparar mig till nästa år. Men jag ska fundera på det en stund. Tack för förfrågan :) (villsåhemsktgärna-aaaah)

Kram

Svar: Sv. Ja, fundera du. Och självklart ska du lyssna på vad du känner, ingen brådska med något... Det som är bra med detta lopp iofs, är ju att det inte bara är löpning, eftersom hinder av olika dess slag är i vägen...m.m... Men fundera du =)
Mari

2013-08-07 @ 08:42:29
URL: http://semmla.shapemeup.se
Postat av: Sofia

Wow det låter ju helt fantastisk. Kul grej. :D

Svar: Ja, det ska bli jättekul =)
Mari

2013-08-07 @ 20:18:07
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0