Idag börjar ett nytt kapitel !!

Idag springer jag innan frukosten. Vilket är första gången på fyra dagar jag gör något ansträngande över huvud taget (om inte bära kartonger och springa upp och ned i trappor räknas i och för sig?). Jag har njutit, kroppen har behövt vila. När kroppen är uppe i något, eller rättare sagt, när kroppen är beroende av något så är det svårt att acceptera att bara låta bli det den avgudar som mest. Men jag vet att vila var det enda rätta. Jag har njutit !!
 
Idag flyttar jag. Idag fylls en släpvagn av både mina och Davids grejer, en släpvagn som tas med till andra sidan stan. Till vår nya, gemensamma lägenhet. Där ett nytt kapitel ska påbörjas. Jag gör detta med spänning !! Jag ser fram emot varenda dag här framöver.
 
Idag lägger jag till en till SATS-anläggning på mitt gymkort. I och med att jag flyttar så kommer jag inte kunna träna på SATS Lidingö på helgerna, så tanken är att träna på SATS Lidingö på veckorna, då det passar perfekt att gå ner direkt efter jobbet (riktigt skönt att ha träningen gjord när jag sedan sätter mig på t-banan hem). På helgerna blir det istället SATS Liljeholmen jag kommer befinna mig på, nära och bra. Spännande även det, att få träna på ett "nytt" ställe. Jag återkommer med en recension :)
 
Idag kommer mina föräldrar hit. Flytthjälp och likaså en bil behövdes. Att ha föräldrarna på besök gör mig ingenting, det var länge sedan. Jag har saknat dom !!
 
Idag händer mycket. Många nya intryck och mycket på samma gång, men det blir bra. Det känns bra!!
 
Vad gör ni idag?
 
 
 
 
Jag laddar inför flytten med detta idag. Mums :)
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas det går bra att flytta idag! Härligt att få ha föräldrarna på besök! <3
kram på dig!
Idag jobbar jag men annars har jag ju, som du redan vet, sprungit innan frukosten! :-D

Sv: Ja det är en aningens fräckt att gå in på någon annans tvättid och gräva ut andras kläder ur tvättmaskinen och så till på köpet hänger dom in dom i torkskåpet....kläderna fick inte ens häng i torkskåpet! Man kan inte annat än bli förbannad....en arg lapp åkte upp på dörren till tvättstugan och sen kommer hyresvärden få sig ett samtal ;-)
Man bråkar inte med mig ;-)

Tack tack :-) Känner väl ingen effekt just nu men jag vill testa ett tag innan jag ger tejpen mitt betyg! :-)
Kommer publicera ett längre inlägg om tejpen idag...lite info och min åsikt om tejpen ! :-)

Svar: Sv. Flytten har gått riktigt bra, har fått sjukt mycket gjort. Så skönt !! nu sitter jag i soffan och slappar efter en aktiv dag, fantastiskt att ha ett eget Place =)
åh, du är duktig du. Så skönt !! Älskar morgonlöpningen =) var ut på en runda jag med, sjukt skönt...

Haha. låter bra !! Hade det varit som så att jag skulle bo kvar i föreningen hade jag sagt till, men nu orkade jag inte. Men jag slet ut personens kläder och la dom i en hög på en bänk. Sjukt att ens komma på en sådan tanke, att ta någon annans tid...

Ja, men gör så. Ska bli kul att höra vad du säger =).
Kram fina du
Mari

2013-08-31 @ 11:28:35
URL: http://minellii.shapemeup.se
Postat av: anna

så gött när gymmet är nära :)

Svar: =) Ja, underbart skönt !!
Mari

2013-08-31 @ 15:15:57
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: Marie

Å vad spännande! Det är så mysigt i kransen. Bodde där i 3 år när jag var nyinflyttad till stan och en av mina bästa kompisar bor där.
Vi har packat hela dan inför våran flytt. På tisdag går vårt flyttalss men vi flyttar själva inte in förrän nästa helg, ser verkligen fram emot det fastän det är massa jobb med uppackning och sånt.
Hoppas att det går bra med allt. Stor kram

Svar: Sv. :) Mm, här är det jättemysigt. Både i lägenheten och i kransen... ett riktigt trivsamt område.
Åh, härligt. Duktigt av er !! Jag packade allt igår, och idag har allt åkt upp. Så skönt och himla kul när det blir fint =)
Här är det bra =) hur mår du ?kramar
Mari

2013-08-31 @ 18:04:04
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Marie

Å vad spännande! Det är så mysigt i kransen. Bodde där i 3 år när jag var nyinflyttad till stan och en av mina bästa kompisar bor där.
Vi har packat hela dan inför våran flytt. På tisdag går vårt flyttalss men vi flyttar själva inte in förrän nästa helg, ser verkligen fram emot det fastän det är massa jobb med uppackning och sånt.
Hoppas att det går bra med allt. Stor kram

2013-08-31 @ 18:04:07
URL: http://asitismarie.blogspot.se
Postat av: Sofhie

Vad härligt att flytten är igång och skönt med vilan, snacka energiknippe när allt lugnat sig några snäpp och du kan fullt gå tillbaka till träningen igen :)

Sv; Ja du MÅSTE köpa det!! Smalt lite så fort jag fick första smaken i munnen :D<3

Svar: Sv. Det har varit full fart sedan i morse, satt mig för första gången nu. Så skönt !! och himla mycket har vi fått gjort. Kan tänka mig att nästa vecka kommer bli fantastisk, både i träningens tecken och i lugnets tecken. Skönt att ha allt på ett och samma ställe, och faktiskt slippa stressa runt och vet att miljoner saker ska göras..
Hur har du det?!

Mm, förstår det. Måste ha den =) klick klick blir det någon dag här. kram
Mari

2013-08-31 @ 21:26:02
URL: http://sofhie.shapemeup.se
Postat av: Sandra

Fett fin blogg du har <3 :)

2013-08-31 @ 22:46:34
URL: http://sandraborgs.blogg.se
Postat av: fight4fit

Oj så gott det såg ut! Och hoppas flytten gick bra nu :)

Svar: =) Flytten går bra. Har fått otroligt mycket gjort sedan igår. kram
Mari

2013-09-01 @ 17:25:23
URL: http://www.fight4fit.se
Postat av: Sofia

Låter som en häftigt dag. Hoppas allt har gått bra.

Svar: =) Flytten går riktigt bra. Har fått otroligt mkt gjort sedan igår. kram
Mari

2013-09-01 @ 17:49:14
URL: http://lifeaccordingto.blogg.se/
Postat av: tyraelvira

vad gott det ser ut! mums.

Svar: =) Riktigt gott !!
Mari

2013-09-01 @ 18:24:07
URL: http://tyraelvira.devote.se
Postat av: Crazylicious

Heja heja! :D Sååå kul med flytt! :D Kram!

Svar: Sv. =) Ja, underbart. Känns otroligt skönt att starta om, tillsammans med David och faktiskt i en gemensam lägenhet =) kraaam
Mari

2013-09-02 @ 08:29:58
URL: http://crazylicious.shapemeup.se
Postat av: Frida Matsdotter

Va spännande med flytt! att bli sambos är ju så otroligt mysigt :)älskar det!

Svar: =) Mm, riktigt mysigt. Så mycket enklare, och framför alltid billigare att inte behöva vara och betala på två ställen. Hoppas du får en fin lördag. kram
Mari

2013-09-06 @ 19:56:57
URL: http://matsdotter.shapemeup.se
Postat av: Fatma

gott :)

2013-09-08 @ 11:43:52
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0