Ordbajs från mig !!!!

Hade jag haft en stegräknare på mig denna veckan så hade jag nog hamnat i Guinnes Rekordbok, för jag kan nog räkna på en halv hand hur många gånger jag suttit ner den här veckan. (kanske var att överdriva, men det känns som det) Bra motion ??.  Jag jobbar dubbelt i två veckor, vilket innebär att jag är lärare på skoltid samt att jag också har barnen på eftermiddagarna. Trött? - Ja !!!
 
Trots detta så har inte träningen eller något annat prioriterats bort, men om jag längtar till att helgen ska ta vid behöver ni inte fråga hehe :). Vad gör ni i helgen?! Jag ska till Josefine på fest ikväll, men valet av dryck blir vatten. Tröttheten och helgens andra planer tar över, men lika skoj kan man ha ändå :) Eller hur ?
 
Ordbajs var detta. Men imorgon tar vi nya tag !!
 
 
Trevlig helg ♥
 
 
 
 
/  M A R I
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0