Filmtips: Worrior !!

 
 
Nu när helgen snart infinner sig så kan ett filmtips komma väl till pass. Håll till godo :)
-Handlingen utspelar sig i kampsportsmiljö där två bröder kämpar för att vinna sin fars kärlek, sina vänners respekt – och för sin familj.
Efter velande fram och tillbaka på Hemmakväll fick det tillslut bli denna filmen, och förväntningarna var inte skyhöga direkt eftersom jag inte alls är så förtjust i kampsport. Och att se det på film kunde ju bara bli värre, trodde jag......... I efterhand säger jag såhär, Warrior klättrade upp bland dem fem bästa filmerna jag sett. Se vad fel jag hade =). 
 
Ni måste se den !!
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Em

ha! typ samma upplevelse som mig! Trodde inte heller den skulle vara värt något, så jag började laga mat samtidigt som jag slog på den. Men se där.. jag slutade laga mat och värmde en matlåda bara för att kunna se filmen. Gillade den verkligen :)

Svar: =) Underbart när man hamnar vid sådana filmer... förväntningar ska man definitivt inte ha...
Mari

2012-10-02 @ 15:28:45
URL: http://maytheory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0