Min träningsmusik !!

Alla är vi säkert mer eller mindre i behov av musik när vi tränar, den ena dagen lite mindre och den andra kanske lite mer. Vi alla ser nog med olika ögon på detta, men jag är hundra på att nästintill alla människor lyssnar på musik när dom utövar fysiska aktiviteter. Rätta mig om jag har fel?
 
Därför kom jag med den briljanta idén att vi kan byta musik med varandra, om jag ger er så ger ni mig :) Okej?.
 
Britney Spears - Till The World Ends
Timbaland  - The Way I Are
Skrillex - Kill Everybody
Muse - Uprising
Manian - Welcome To The Club
Lucenzo - Dansa Kuduro
Maroon 5 - One More Night
LMFAO - Sexy And I Know It
Swedish House Mafia - Antidote/Greyhound/One
Safri-Duo - Played A Live (the bongo song)
Alexandra Stan - Mr.Saxobeat
Bastian Van Shield Vs. Spencer and Hill - Cantina
Blondie - One Way Or Another
Britney Spears - I Wanna Go
David Guetta - Gettin Over
Icona Pop - I Love It
Kuduro Workout Crew - Gasolina
Nause - Hungry Heart
Otto Knows - Million Voices
 
Detta är ett litet hopplock av vad jag brukar kunna lyssna på under mina fysiska aktiviteter. Nå, GE MIG !! :)
 
 
 
 
 
/ M A R I

Kommentarer
Postat av: Amanda

Eftersom jag alltid morgontränar lyssnar jag på Rix morgonzoo ;) Så det är mitt tips ;) haha.

Sv: Jag tror dom kostade runt 450:-! Men jag är inte helt säker. Jag tycker att dom var lite stora i storleken, väldigt stretchiga! :)

Svar: hehe, ja det funkar också :). Men spelar dom mkt musik?
Okej, då ska jag kika. Riktigt snygga var dom :) Allt bra ?! Kram
Mari

2012-10-30 @ 17:45:35
URL: http://andaa.shapemeup.se
Postat av: Elena

Bra idé!

Jag ska också skriva upp några låtar :)

Svar: :) Ja vad kul. Ska kika in och kolla på dina tips.
Mari

2012-10-30 @ 19:46:17
URL: http://ellisono.blogg.se
Postat av: Sofia

Åh kul. Jag är dock urkass på musik och lyssnar oftast bara på listor som jag slumpvis satt ihop, har ingen aning om vad det är för musik egentligen. ;)

Svar: Men det är dom listorna som brukar vara bäst, så dela gärna med dig :). Kram
Mari

2012-10-30 @ 20:35:33
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0