En veckas träning !!

Veckorna bara rusar förbi och jag har faktiskt svårt att minnas vilken dag jag gjorde vad, allt bara glider ihop liksom en smörja. Men då är det tur att jag har min blogg och min käreste vän, kalendern till hjälp. Dem rättar mig när jag har fel. Att det återigen har gått en vecka sedan jag skrev ett liknande inlägg har jag full koll på, men jag tycker fortfarande att allt går alldeles för fort. Håller ni inte med mig?
 
Onsdag - Löpning 8 km
Torsdag - Bodycombat 55 min
Fredag - Vila
Lördag - Powerwalk 45 min
Söndag - Crosstraining 55 min + 20 min rask promenad
Måndag - Vila. 30 intensiva minuter på fotbollsplanen, med barnen på jobbet.
Tisdag - 20 min på löpbandet, på 10 km/h. Styrkedel: Ben.
Onsdag - (idag) Bodypump eller Löpning. Får se vad jag känner för :)
 
 
 
På väg till gymmet.
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Åberg

Gud vad duktig du är med träning. Hur får du all motivation? Jag har verkligen ingen motivation alls!

Svar: Motivationen tryter ibland, helt klart. Men jag håller igång just av den anledningen, att jag mår så himla bra av det. Det är nog det störta motivationen, sedan att läsa bloggar/tidningar funkar också. Men mest för att jag mår bra av det =) Tränar du något?
Mari

2012-10-31 @ 18:47:45
URL: http://evelinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag håller verkligen med. Tiden går alldeles för fort, som vanligt :)

Sv: Jag med. Rolig kontrast till alla svarta tights :D
Japp, de är nyinköpta! Såg häromdagen att de fanns kvar på hemsidan :) Supersköna är dom dessutom :)

Svar: Mm, man hinner inte med...Hur går plugget?
Ja men precis :) Kul !!!
Okej, nice. Dom var riktigt snygga :)
Mari

2012-10-31 @ 19:22:47
URL: http://andaa.shapemeup.se
Postat av: Evelina Åberg

Jo jag tränar handboll 5 gånger i veckan, men jag vill bli bättre än alla andra, alltså gymma osv, men jag tycker inte att det är så kul men jag vill verkligen verkligen bli starkare osv!

Svar: Oj, det är ju hur bra som helst. 5 gånger år mycket !! Kan du träna styrka i närheten av handbollsträningarna?! Enklare att komma iväg på gymmet om man ändå är i närheten och i gång med träning. Någon som du kan gymma tillsammans med kanske?! Sådant brukar kunna hjälpa....men skynda långsamt..!!
Mari

2012-10-31 @ 19:41:11
URL: http://evelinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Evelina Åberg

Okej, tack så mycket för tipsen! :)

Svar: :) Ingen fara. Lycka till med allt nu !!!!!
Mari

2012-10-31 @ 20:01:31
URL: http://evelinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Nicole

åh skönt med träning!

Svar: Mm, underbart.. Lite surt med ett värkande knä bara :( det begränsar mig lite..
Mari

2012-11-01 @ 11:24:34
URL: http://nicoleplasc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0