Gårdagens träning och helgens avverkade ting !!

En ledig fredag = Långhelg och syster mellan med familj på besök. Detta blev till en toppenbra helg, med mysiga ting på schemat. Goda middagar, bus, fjärilshuset, kramar, vin, kärlek, shopping, alldeles för mycket godis, skratt, 5D-bio, ost och kex, tidiga morgnar, barnprogram, film och massa annat. Tack för i helgen fina ni ♥
 
Söndagen innehöll träning, städning, tvättning, mys, tacos och film. Helt klart toppenbra det också :)
 
Träningen: Crosstraining 55 min som alltid på söndagar, grym start på dagen enligt mig. Denna gången enligt ett nytt upplägg och ny instruktör, vilket jag tycker gick riktigt bra. Är dock lite inne på att det förra upplägget var snäppet bättre, eller så är det bara första-gången-känslan som fick mig på dom tankarna. Efter nästa pass ska jag ge er ett till utlåtande :).
 
Tränade ni i helgen?
 
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar: Nä, den har jag haft sedan 2009 =)

Svar: :) Okej... vad står det?!
Mari

2012-11-05 @ 18:01:31
URL: http://carrohjelm.blogspot.com
Postat av: Laura

Precis som en helg ska se ut! Jag hade vilodag i lördags med körde box igår, och det känns i armarna idag!

Svar: :) Härligt tjejen.. Vart tränar du?
Mari

2012-11-05 @ 19:23:47
URL: http://mywaytoahealthylife.blogg.se/
Postat av: Emmaholm.se

Fina bilder :)

Svar: Tack =)
Mari

2012-11-10 @ 23:58:30
URL: http://www.emmaholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0