Cardio och ett perfekt rygg/biceps/axel-pass !!

Jag trodde inte gårdagens träningspass skulle bli av över huvudtaget, av den anledningen att mitt vänstra knä inte alls ville sammarbeta. Jag hade klivit upp på löpbandet och ställt in min tänkta uppvärmningshastighet då jag märker att mitt vänstra ben bara viker sig, knät ville inte alls. Jag skyndade mig av och svor en herrans massa svordomar inombords. Gick jag hem? - Nej!!
 
Jag fick tänka om. Skynda mig sedan upp på en cykel och trampade iväg, utan smärtor i knät. Underbart !! Där var träningen igång och trots den dåliga början så fick jag till ett perfekt pass.
 
Intervaller på cykel 30 minuter.
Crosstrainer 15 minuter.
 
Latsdrag 10 x 3set
Stående rodd 8 x 4set
"Jorden runt" med viktplatta 45sek x 3set
Bicepscurls med stång 10 x 3set
Hummercurls med hantlar 8 x 4set
Axelpress i maskin 10 x 3set
Axellyft åt sidan med hantlar 8 x 4set
 
Det blev planken 45sek x 3 på slutet också.
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Synd på löpningen, men skönt att du kan cykla ändå!

Svar: Ja, tur det funkade att cykla. Får köra på det tills det blivit bättre. Har tid hos läkaren på tisdag!! Haft en bra dag?!
Mari

2012-11-02 @ 13:39:48
URL: http://www.springamera.blogspot.com
Postat av: Sofia

Låter ju som nåt typ av löparknä om det funkar att köra annat. Cykel är ju superbra, är ju så himla skonsamt. Men hoppas du får nåt svar hos sjukgymnasten. Bra pass annars! :)

Svar: Mm, anar det jag med. Får se vad läkaren säger på tisdag !!!! Men cykel är bra också, rätt bra att testa något annat också =) kraaaam
Mari

2012-11-02 @ 18:08:03
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0