Sagan om ringen !!



Bättre sent än aldrig säger jag, och ni skakar säkert på huvudet och fattar ingenting?!. Men, jag har medvetet valt att inte se dessa filmerna, på grund av att jag faktiskt inte alls är något stort fan av fantasy. Nej, jag gillar det inte alls egentligen. Men i lördags smög min kära kollega ner filmerna i min väska och sa, "Nu är det dags". Jag tvingade mig själv att slå på den första delen igår, och såhär i efterhand får jag faktiskt dra på mig skämsmössan. Filmen var ju hura BRA som helst. Nu har jag två filmer kvar, och på något konstigt sätt längtar jag tills jag slår på nästa. Nu handlar det ju bara om en film, men det är såå dumt att inte ge saker och ting en chans. Jag ska skärpa mig !!!

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag är inte heller något större fan av fantasy. Men jag gillar också sagan om ringen. De är så mäktiga :) Nu blev jag sugen på att kika på någon i helgen :D

2012-05-03 @ 19:35:43
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0