Från 0 till 100 !!

Men jösses vad underbart det är. Sol, sol och åter sol. Gissa om jag njuter ????????. Imorgon ska det tydligen bli ännu varmare, så det är bara att tacka och ta emot :).

Dagens träning. Cirkelfys 55 minuter (mördarpass). Jag var så opepp man kan vara inför ett pass, och jag ljuger inte om att jag faktiskt övervägde att åka hem ett par gånger. Men det som höll mig kvar var sällskapet, samt att jag vet hur mycket jag älskar dessa endorfinkickar. I efterhand kan jag säga såhär, jag gick från 0 till 100 på bara några sekunder och vikterna kändes väldigt lätta under första varvet. På andra varvet ökade jag antalet kilon och körde slut på kroppen. Jag ångrar mig inte en sekund att jag stannade kvar !!!!!!!! Kan säga att en skrikande instruktör i örat hjälpte till en hel del också :)


Vad tränade ni idag?





(google)


/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Amanda

Helt galet. Här är klockan 5.00 och det är 15 grader :D Wiie. Sommar ;)

2012-05-23 @ 05:07:17
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0