En träd med massa blommor !!

Jag kom hem och var alldeles tom i skallen igår, så tanken på att slå igång datorn fanns inte med i bilden. Det blev en lång dusch och tv istället. Efter 12 timmar på jobbet, med barn runt omkring en heeela tiden tär på krafterna. Men ja, som tur är så vet jag att jag har världens bästa jobb. Så det överväger allt en sådan dag :).

Hade ni en bra tisdag?!

Gårdagens träning. Jag tyckte det fick räcka med en rask promenad på 30 minuter till jobbet och 12 timmar på stående fot. Det var nog jobbigt kan jag säga.


Idag däremot så sitter jag i utvärdering av läsåret hela förmiddagen, så där tänkte jag passa på att samla krafter till eftermiddagens bus på fritids. ♥ Kan alltid hoppas på att jag får kila hem lite tidigare också, då många med all säkerhet hämtar sina barn tidigare, på grund av halvdag på jobbet. Håller tummarna :)





..såhär ser mitt favoritträd på jobbet ut just nu..

/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Yvonne

Svar: Tack så hemskt mycket! :)

2012-05-16 @ 12:01:05
URL: http://yvves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0