Började lördagen med en löprunda !!

Oj vilken fredag. Helt klart mycket underbart !!!! Jobb hela dagen först, vilket gick som på en dans, då vi nästan spenderade hela dagen utomhus. I solen. ♥ När jag kom hem blev det snabba ryck, dusch, fix och ombyte. Min kära vän Caroline som numer bor i Göteborg var här i Stockholm på besök, och vi hade givetvis bokat in en liten dejt. Det blev Josefinas på Djurgården, där vi satt och drack rosé hela kvällen. Hur mysigt som helst, och självklart var det fantastiskt kul att se Caroline igen.....

Lördag idag och jag har varit i farten ett par timmar redan. Började med att bädda rent och dammsuga, sedan fick en banan slinka ner för att sedan knyta löparskorna och sticka ut. Soldiset låg som ett täcke över ön och nattens svala vindar smekte mig på kinderna. Hur härligt ??. Rundan slutade på 4 km, och sedan blev det 10 snabba ruscher på en raksträcka på cirka 50 meter.

Jag kan säga att frukosten smakade mer än bra efter den rundan :).






..såhär såg morgonen ut..


/ M A R I






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0