Solen i ögonen !!

En rätt lugn dag på jobbet, likt tisdagar brukar vara, så jag har inte så mycket att säga om dagen. Den har varit solen och fiiiin :).

Gjorde ni något roligt?


Dagens träning.
Cirkelfys som alltid på tisdagar, jag bara älskar att ha sådana mördarpass inplanerade i schemat. Jag har liksom något att se fram emot, och likaså idag, jag har peppat hela dagen och hej vad det gick bra. 55 minuter varav 10 minuter var rörlighet, och det var lika jobbigt det med. Träningsvärken kommer med brevbäraren imorgon :).

Har ni något träningspass i erat schema, som återkommer varje vecka?!





..en gammal bild, men idag fick mina Ray Ban åka fram.. :)

/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt! :) Jag kör mitt älskade combat-pass på söndagar.

2012-03-13 @ 22:10:30
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

mördarpass får en verkligen att älska sin säng på kvällen desto mer :D

2012-03-13 @ 23:40:47
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0