Kafferep en tisdagskväll !!

Puts väck, ja och med det menar jag att min ömmande hals var puts väck imorse när jag vaknade. Gissa om jag blev glad :). Tror dock att omställningen till sommartid har med allt att göra, jag är helt knäckt. Orkar knappt kliva upp på morgonen, känner mig sjukt seg. Någon som känner igen sig?. Men i alla fall, det har varit en bra tisdag.

Kvällen spenderades hos finaste Christine. Det blev en tallrik yoghurt, en kopp kaffe och massa surr. En helt fantastiskt bra kväll. Tack vännen !!! ♥

Jag har valt att vila från träningen i ett par dagar, behöver leta reda på motivationen igen samt hinna med andra saker...




..en bild tagen i lördags..


/ M A R I





Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att du mår bättre. Det är klokt att lyssna på kroppen. :) Och när det gäller sommartiden, jag känner mig typ jetlaggad. Haha är helt förstörd. :P

2012-03-27 @ 22:14:07
URL: http://borninmay.blogg.se/
Postat av: sara

Jag bor i Kina och här ändrar man inte klockan. Så jag känner inte av sommartiden, därermot är jag yetlaggad då jag kom hem från Japan igår . Så same same .



Härlig bild, gillar den blå färgen på mössan!

2012-03-29 @ 07:07:59
URL: http://lifeinshanghai.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0