Fredag och jag älskart !!

Igår var en bra dag, på många olika sätt. Först Mästerkatten I Stövlarna i 3D med klassen, sedan en härlig eftermiddag utomhus med massa bus och kvällen spenderades hos mina vänner Mahsa och Rickard. Tänk att en sådan bra dag kan ge såå bra känslor i kroppen. Kanske att vårkänslorna börjar komma?!  ♥

Vad gjorde ni?


Idag är det fredag och jag älskart. Känslan sitter kvar och jag ska njuta av den hela dagen. Syster äldst med familj kommer ner ikväll också, bara det är ju fantastiskt.


Måste jobba nu.





..krama träd har jag hört ska vara bra.. ;)

/ M A R I




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas detsamma, UNDERBART med helg:)

2012-03-09 @ 09:43:43
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0