Skolavslutning, kesella och hallon !!

Gårdagens löprunda känns i benen, 05.30 ringde alarmet imorse och jag tar en extra kopp kaffe till frukosten.

Trots en ovanligt tidig morgon på grund av förberedelser inför skolavslutningen, känner jag mig fylld med energi och pepp för saker som komma skall. Att jag fick så ofantligt mycket gjort på så kort tid igår gör saken nog bara ännu bättre. Jag älskar den känslan, när man bara kan bocka av massa måsten och blicka framåt mot massa trevligheter....

[X] Ett högt diskberg försvann
[X] Dammtorkning
[X] Dammsugning
[X] Svabbade golv
[X] Renbäddad säng
[X] Strykning av kläder
[X] Träning
[X] Middagslagning
[X] Hemma-spa
[X] Nymålade naglar
[X] Sy fast två knappar
[X] Slänga sopor

Ja ni förstår. Jag är mycket nöjd över allt jag hann med. Så idag kan jag bara njuta av hela dagen, lyssna till underbara sommarvisor,  krama om "mina" underbara barn och önska dom ett långt och fint sommarlov. Kvällen bjuder på middag och annat skoj hos chefen. Kan det bli bättre??



Hade passat bra med vaniljglass och hallon en dag som denna, men det blev kesella och hallon istället.

/ M A R I




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0