Josefinas på Djurgården !!




Efter dagar med regn och allmänt konstigt väder längtar jag till soliga dagar, då man kan njuta av gott sällskap på en trevlig uteservering. Mer sådant vill jag ha !!!! JosefinasDjurgården går egentligen inte in i kategorin av platser där jag skulle säga att jag skulle trivas bäst. Men konstigt nog så har det blivit ett av favoritställena. Under soliga/varma kvällar i alla fall. Känslan av att vara utomlands är ett faktum, musiken är grym och inredningen har dom lyckats väldigt bra med. Så ja, detta stället är helt klart att rekommendera om du är på besök, eller till och med bor i Stockholm.


Varit där ?

/ M A R I



Kommentarer
Postat av: ANNE

Nä, tyvärr inte.. Är Göteborgare, men åker jag dit så ska jag prova på't! :)

2012-06-08 @ 16:17:12
URL: http://favs.se/mode
Postat av: Ville Niskanen

Jag älskar Josefinas! Sååå mysigt och det känns verkligen som att vara utomlands när det är sådär riktigt varmt och härligt ute =)

2012-06-09 @ 00:11:06
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0