En effektiv nationaldag !!!

Grattis Sverige !!! ♥ Hur har ni firat vårat fina land??

Jag har haft den mest effektivaste dagen på väldigt länge, och än är den inte slut.
Tog en välförtjänt sovmorgon, så hör och häpna, Mari sov till klockan 10.30. Det är absolut inget som hör till vanligheterna men idag var det såå skönt. Sedan bar det iväg till IKEA, för att vara smakråd och bärhjälp. Det blev en garderob, blommor, handdukar och annat småkrafs för sällskapet och jag själv fick med mig nya handdukar. Till söder för en lunch bar det iväg sedan, och där blev vi kvar i några timmar då både vädret och butikerna tilltalade oss :). Vid 17-tiden spatserade vi hem, tog sönder en garderob och slängde den på tippen. Sedan blev det hemfärd för mig, och här hemma har jag städat, tvättat och rensat. Tvätten är snart klar och då tänkte jag med gottsamvete ta en glass och njuta av dom sista timmarna.

En sjukt bra dag !!!





..insåg efter att ha tvättat alla vintersaker att jag har en hel del mössor, likaså halsdukar och annat som inte fick vara med på bild.. men variera måste man göra :)

/ M A R I






Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter verkligen som en effektiv dag ;) Dags att lägga bort alla vintersaker nu också, äntligen :)

2012-06-07 @ 05:34:01
URL: http://andaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Ja det ska bli så skönt :) Vi åker till Alanya :) Har du varit där?

2012-06-07 @ 09:36:06
URL: http://andaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0