En blöt löprunda !!

Musik i högtalarna, sol, lunch i solen, pyssel utomhus, lek och en tidig hemgång. En skön dag som också är en dag närmare semestern. Det är nämligen tillåtet att börja räkna ner nu :)
 
Dagens träning. 8 leriga kilometer, men ack så sköna :). Solen i ansiktet och en svag vind som svalkade mig skönt... Efter ett flertal dagar med regn har bäckar svämmat över och terrängen blivit riktigt lerig. Hm, ja...till och med skorna gick att vrida ur när jag kom hem. Blött blev det, men vad gör det !!!!
 
Squats 15 x 3 (använde min egna kroppsvikt)
Grodhopp (har jag sagt att jag älskar dom?), så många jag hann på 45 sek x 3
Armhävningar (på tå) 15 x 3
 
Vad tränade ni idag?!
 
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eriica

Hoppas att du har haft en riktigt bra torsdag :)
Kram

2012-06-28 @ 21:27:20
URL: http://eswensson.blogg.se
Postat av: Line

inspirerande att höra folk berätta om sin träning, måste också komma igång :P

2012-06-29 @ 11:32:27
URL: http://spontaneous.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0