Årets första grillfest !!

Jag mår som jag förtjänar idag och det med gott samvete faktiskt. För gud så trevligt jag/vi hade det igår :). Första grillfesten för året och vädret var med oss hela kvällen. Födelsedagsbarnet hade fixat och trixat ihop en fantastiskt trevlig fest. Massa nya ansikten möttes och det vet ni ju vad jag tycker om, jag älskar det =). En blandning av norrlänningar, norrmän och stockholmare gjorde kvällen ännu mer intressant. Kul, sjukt kul var det. Landade hemma med taxin vid sisådär 02-tiden, men kom inte i säng förrän långt efter 04-tiden. Trött??? - JA !!

Ska snart skaka av mig tröttheten och bära möbler med Carolina. Men sedan kan jag lova er att det blir lugnt, fotbolls EM i soffan kan blir det enda jag gör.

Vad gör ni en lördag som denna?




..Lidingö..


/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Anonym

verkligen fin blogg ♥

2012-06-09 @ 20:12:24
URL: http://paulineart.blogg.se/
Postat av: amel

hej, fin blogg! Kolla gärna in miN =)))

2012-06-10 @ 14:53:53
URL: http://fashionamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0