Två riktigt bra pass !!

Söndagen var en härlig vilodag. Men igår var jag igång igen. Inget stoppar mig :).
 
Måndag. Tränade tillsammans med Karin. Jag började med 7 km på löpbandet, innan vi gick igång på vikterna. Vi hade kommit överrens om att träna mage och biceps, och så fick det bli. Sit ups med medicinboll som vi skickade emellan varandra, 1 min x 3. Rotation med vikt för dom sneda magmusklerna, 45 sek x 3. Plankan 45 sek x 3. Innan vi gick över på biceps gjorde vi några svingar med kettlebells också, 20 x 3. Dööööd var jag redan här. Medicinbollen som vi skickade mellan varandra på sit upsen tog en hel del på bicepsen också, så det blev bara 12 x 3 med fria vikter. (7kg). Sedan lång och härlig stretching....
 
Fråga mig inte om jag träningsvärk idag ;).
 
Tisdag. Idag blev det 9 km löpning ute i skogen. Hur härligt som helst, det var typ bara där det fläktade också. Annars har dagen varit så sjuk varm, eller kvav rättare sagt. När jag kom hem blev det grodhopp 10 x 3, två omgångar. Dips 12 x 3 samt burpees 45 sek x 2.
 
 
 
 
 
Tränar ni på semestern??
 
/ M A R I
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Bra jobbat :)

Svar: =) Tackar snälla du. Hoppas du får en fin dag !!
Mari

2012-07-24 @ 22:15:56
URL: http://linnealiebig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0