Summering av veckans träning !!

Då några dagar på annan plats väntar (läs mer om det imorgon), så avslutar jag en riktigt bra träningsvecka med en summering:
 
Onsdag - Vila
Torsdag - 10 km promenad + 20 min på Eriksdalsbadets utomhus gym
Fredag - 8 km löpning. Plankan 45sek x 3. Armhävningar 20 sek x 8 (med 10 sek vila), grodhopp 20 x 3, två omgångar. Squats 30 x 3. Höga knän 30 sek x 3.
Lördag - 5 km löpning. Armhävningar (på bosuboll) 20 sek x 8 (med 10 sek vila), latsdrag 12 x 3. Stående rodd med stång 12 x 3.
Söndag - Vila
Måndag - 7 (snabba) km. Biceps och mage. Läs mer utförligt under inlägget "två riktigt bra pass".
Tisdag - 9 km löpning i skogen. Grodhopp 10 x 3, två omgångar. Dips 12 x 3. Burpees 45 sek x 2.
Onsdag - 4 (seega) km löpning. Plankan 45 sek x 3. Fällkniven 30 sek x 3.
 
Nu tar jag några dagar med vila..
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Haha, ja. Ska utföra lite tester och sådär på dom! :) Alltid kul att få hem paket, rena julafton ibland. :) Kram!

Svar: =) Grymt ju..., recenserar gärna !!! kraaam
Mari

2012-07-25 @ 18:01:18
URL: http://www.detvarmindag.se
Postat av: Sofia

Bra vecka! Min träning har vart noll. Det känns faktiskt helt okej. :)

Svar: Sv. Och det är bra att kunna känna att det är okej också..... =)
Mari

2012-07-25 @ 19:31:46
URL: http://borninmay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0