Jag sprang hem från kalaset !!

14 mil i bil, duschning och sedan iväg på 5-årskalas. Tårta, sång, glada barn/vuxna, presenter, sol, nedpackade träningskläder och sedan hem till stugan igen..Det var min dag igår !!
 
Som jag sa, träningskläderna var nedpackade så 7 km innan vi var framme i stugan släppte föräldrarna av mig. För att göra rundan lite roligare och för att jag skulle få komma hem någon gång, så blev det intervaller (pyramiden). Jag är van att ha sällskap på dessa intervaller och det är något jag i fortsättningen också kommer föredra, men trots ensamheten så tycker jag det gick riktigt bra. Det känns i benen idag i alla fall :). Ikväll tar jag nya tag igen, tror det får bli ett gymbesök faktiskt. Någon i Sundsvall som ska med?!
 
När föredrar ni att träna tillsammans med någon?
 
 
 
 
 
/ M A R I
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0