Utmaningens 1:a dag !!

Igår var det första dagen på jobbet efter min härliga ledighet, och jag må säga att det gick som på en dans. En lagomt stor barnaskara och förbaskat tråkigt väder ute. Det blev bara massa spel och fix inomhus. Trevligt !!!

Det var inte bara första dagen på jobbet, det var också första dagen på utmaningen som www.runnersworld.se är skyldiga till. Jag hann knappt hem innan jag begav mig iväg igen, men då ombytt och redo för löpning. Det blev 55 min löpning på löpbandet och sedan styrka (ben). Tror allt att mina powerwalks under min ledighet satt sina spår, för så fjädrande lätt har det inte känts att springa på länge. Grym känsla.

Lägg till att jag promenerade till och från jobbet också (30+30 min).  2012 är igång :)



/ M A R I



Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Skönt att komma igång med träning! :)

2012-01-03 @ 15:11:07
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: therese

Du är duktig du! Som du kör på.. :)

2012-01-03 @ 22:18:15
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0