Gratis träning på Friskis i Jul plus instagrambilder !!

Just nu: Sallaten görs i köket, jag dricker mitt morgonkaffe, julmusiken gör oss alla sällskap, snöflingorna yr utanför fönstret, träningskläderna är framtagna för dagens pass, julafton och allt vad det innebär står för dörren och jag bara njuter av allt. Kärlek ♥
 
Att Friskis här i Sundsvall har öppet hus under hela julen kom ju verkligen som en överraskning, helt klart väldigt bra om ni frågar mig :). Så dagens pass blir på gymmet, och idag är det benen som ska få sig en omgång.
 
Hur går det med alla julbestyr ??
 
- Jag har klippt mig, ätit ost och kex, premiärätit julskinka med mammas egna senap på och ätit massa goda frukostar.
 
 
 
/ M A R I
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, alla julbestyr är klara. Precis pyntat pepparkakshus och pyntat granen. Så mysigt!

Hoppas att du får en supermysig jul nu!

Stor kram

Svar: Sv. Men vad härligt tjejen, vad duktig du är =) Var firas julen?
=) Tack detsamma..Kraaam fina du
Mari

2012-12-23 @ 15:36:01
URL: http://andaa.shapemeup.se
Postat av: Karin O

Önskar dig en riktigt GOD JUL!:)

Kram!

Svar: :) Detsamma..kraam
Mari

2012-12-24 @ 03:57:47
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Caroline

Åh, vad är det för smasktigt på sista bilden? :)

Svar: Sv. Det är naturell (laktosfri) yoghurt, linfrön, kanel, kiwi, torkade aprikoser och cahsewnötter =) Så himla gott !!!
Mari

2012-12-27 @ 21:49:50
URL: http://awesomecaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0