Tar det lugnt ett par dagar !!

Tog inte orken till mig för att knappa ihop ett inlägg igår, energin blev som bortblåst efter besöket på Karolinska trots att allt gick som det skulle. Kan tänka mig att ingreppet och de antal rör blod jag gav bort gjorde sitt, men idag känner jag mig helt okej. Lite slö bara. Hur mår ni?

Fick order från läkarna att ta det lugnt i några dagar, så skutta runt och bjuda kroppen på endorfinorgasmer får vänta. Men till helgen var det fritt fram igen, så nu ska jag ladda batterierna ytterligare lite :).

Hur ser er träningsvecka ut?




..precis som Alvin ska jag göra, slappa och bara njuta av nuet..

/ M A R I




Kommentarer
Postat av: sara

Ja, det var nog klokt att ta en paus när du blivit av med blod!



Min träningsvecka ser ut så här:

mån 1,5h yoga

ons 8 km löpning (3 uppvärminig, 5 snabba). mage & rygg

tors: 4 snabba km. allmänstyrka

lör: över 10km

sön: backträning om jag orkar.



KRAM

2012-04-12 @ 02:17:11
URL: http://lifeinshanghai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0