En ny träningsvecka !!

Förra veckan lade jag allt krut på att komma upp till ytan igen, och såhär i efterhand kan jag konstatera att det nog med all säkerhet är pollensäsongen som gett mig en snyting. För allergitabletterna gjorde susen, bara efter någon timme. Att jag inte kom på det tidigare var kanske dumt, men samtidigt bra, för då fick både jag och min kropp en välförtjänt och ordentlig vila. Fyllde istället veckan med andra saker som får hjärtat att bli lite extra varmt. Så behövligt.

Men nu är det måndag igen, och jag är laddad till tusen. Det är några dagar kvar till Påsk och det innebär en resa upp till Sundsvall, för massa mys med vänner och familj. Men löparskorna åker självklart med, sköna rundor med norrländsk luft i lungorna kan man inte få för många av. Eller hur?.

Jag kör igång redan ikväll, det blir löpning. Siktar på en långdistansrunda !!!

Hur ser er vecka ut ?!





(google)


/ M A R I



Kommentarer
Postat av: Sofia - ett bättre du

Låter härligt med en långdistansrunda ikväll :). Jag kör nog lite rörlighetsträning och stretch ikväll, fortfarande inte helt återställd från helgens magsjuka...

2012-04-02 @ 15:32:14
URL: http://ettbattredu.se/blogg
Postat av: Kitty B.

tack :)

2012-04-02 @ 16:32:03
URL: http://kitilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0