En ledig dag !!

Sömnbehovet skriker efter mig. Lite mer än fyra timmars sömn passar inte riktigt in i mitt liv. Så det blir en tidig kväll idag, efter barnprogrammen typ. Men men. Jag får säga att det är värt det =).

Idag har inte mycket hänt, jag har packat upp, druckit alldeles för mycket kaffe och lyssnat på alldeles för hög musik. Allt för att hålla mig vaken eller ???? Tror en film får blir eftermiddagen/kvällens syssla, det är ungefär det jag orkar idag. 

Imorgon börjar mitt sunda liv också. Ni vet, resan innebar sjuuukt mycket ätbart/drickbart. Träna och få till matvanorna igen vore på sin plats. Japp, så får det bli.

Jag passar på att tacka Carolina för dom fina blommorna som stod och väntade på mig när jag kom hem också, tack.  ♥ Fick ett kort där det stod att jag skulle börja ladda inför Lidingöloppet också. YEAH. Bra att du peppar mig tjejen :). (bortse från godiset, det får bli en belöning efter loppet hehe).






/ M A R I


Kommentarer
Postat av: sofia

sv; jo det är jättesoft faktiskt :)

2011-09-12 @ 17:37:41
URL: http://bjursaker.blogg.se/
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Bloggdesign utlottning på bloggen, kika gärna om du är intresserad av den :)

Postat av: Johanna

- Tack snälla! :)

2011-09-12 @ 19:55:53
URL: http://jlundegardh.blogg.se/
Postat av: beundrare

Sött hotellarmband ni fick :D

2011-09-14 @ 17:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0