Ont i ryggen !!

Massör som jag i egen hög person är vet och har mina knep för att trycka ut knutar i ryggen på mig själv. Allt från möbler till tennisbollar brukar kunna få vara mina verktyg. Ha ha vad sjukt det låter. Men det hjälper och blir som oftast mycket bättre efteråt. Men nu har det kommit till det stadiet att ingenting i den stilen hjälper. Inte ens dörrkarmen här hemma (haha). Boka en tid och gå till en massör, tänker säkert ni. Men jag har ett till problem, VART finns det en bra massör i denna stora staden (stockholm) ?????? HJÄLP mig med det är ni snälla. Då blir både jag och min rygg glada.....





/ M A R I


Kommentarer
Postat av: TÄVLING

TÄVLING!



Var med och tävla om veckans blogg hos A-magnusson!

För chansen att öka antalet läsare, eller bara för tävlandets skull.

Kommentera valfritt inlägg att du är med!



(Ibland lottas fler än en vinnare!)



Lycka till!

2011-10-13 @ 09:15:25
URL: http://a-magnusson.blogspot.com
Postat av: Tutorail

en fråga, skulle du kunna tänka dig att starta ett eget företag och i såfall vad skulle det företaget vara inriktat på?

2011-10-13 @ 11:48:39
URL: http://tutorail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0