Jag myser i Sundsvall !!!

Tågresan gick jättebra igår. Hur stor är chansen att man hamnar mitt emot en gammal barndomsvän på tåget ?? Det hände mig i alla fall. Den snygga killen som vi alla tjejer var förtjust i när vi var små. Hi hi. Min bror som jag även kallade honom, eftersom vi är födda på samma dag och samma år. Trevligt återseende i alla fall. Jag hann hem en snabbis för att kolla fotbollen och käka middag med pappa innan jag begav mig till Elin. Gotta och Idol var tanken och så blev det vill jag lova (se bilden nedan haha). Trist att dom andra två damerna inte kunde komma. Men vi hade en supermysig kväll. Kärlek till dig mig vän. Vi får göra om det i Stockholm nästa gång :). Eller hur ??. Sedan blev det godnatt när jag kom hem vid 22.30 tiden...

Idag öppnades mina utvilade ögon vid 07.30, hm. Tidigt för att vara på en lördag kan vissa tycka. Men jag gillart. Nu hinner jag med ALLT jag har tänkt att göra. Skönt värre. Frukost, tidningen och kaffe på sängen framför Nyhetsmorgon har varit min morgon hittills. Mysigt. Underbart skulle jag väl egentligen säga. Jag ska snart byta om och ta mig ut på en löprunda. Ambitiöst värre att ta med träningskläderna på min miniresa :). Sedan blir det stan och lite shopping.....




Gotta var det ja ;)

/ M A R I


Kommentarer
Postat av: Nicole

ååh vad mysigt det ser ut! :D

2011-10-08 @ 15:51:20
URL: http://nicoleindahouse.blogg.se/
Postat av: amanda

åh vad mysigt!

2011-10-08 @ 16:26:01
URL: http://amandaliindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0